1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 391  تاريخ مخابره خبر:  ۳۰/۳/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138803300101  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۱۲:۲۷
    ۱۳۸۸/۰۳/۳۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

راه‌اندازي پايگاه اينترنتي جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودك

پايگاه اينترنتي بيست و سومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان راه‌اندازي شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي جشنواره ، اين پايگاه به آدرس www.icff.ir آخرين اطلاعات و اخبار جشنواره را به مخاطبان ارايه مي‌دهد.
در اين پايگاه اينترنتي مقررات جشنواره، فرم شركت، پوسترهاي دوره‌هاي قبلي جشنواره و ويژگي‌هاي اين رويداد ارايه شده است.
در پايگاه اينترنتي جشنواره فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان همچنين امكان جستجوي پيشرفته، دستيابي به برنامه سالن‌ها، بازي‌هاي رايانه‌اي كاملا فارسي و گالري تصاوير وجود دارد و علاقمندان مي‌توانند با پر كردن فرم عضويت از امكانات ويژه مخصوص اعضاء استفاده كنند.
اين پايگاه به بانك اطلاعاتي سينماي كودك و نوجوان مجهز خواهد شد و همچنين كتاب‌هاي منتشر شده بنياد سينمايي فارابي با موضوع سينماي كودك و نوجوان را معرفي خواهد كرد.
ايجاد شرايط براي عضويت، تعويض رنگ به رنگ دلخواه كاربر، تغيير اندازه قلم ، امكان امتيازدهي به تمامي مطالب، از جمله قابليت‌هاي پايگاه اينترنتي جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان است. همچنين براي افزايش جذابيت، سعي شده با استفاده از متحرك‌سازي صفحات، جلوه زيبايي به سايت داده شود.
پايگاه اينترنتي جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان، توسط روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي طراحي شده است و اجراي آن را محمدعلي بيگي و منصور كاشي انجام داده‌اند.
پيشنهاد مي‌شود براي استفاده بهتر و آسان‌تر سايت از نرم‌افزار فاير فاكس (Mozilla FireFox) استفاده شود.

* معاونت سينمايي: اميدوارم جشنواره فيلم كودك تجليگاه هم‌گرايي و هم‌افزايي سينماگران باشد
معاون امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در ديدار با نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان گفت : اميدواريم جشنواره بيست و سوم فيلم كودك با تحول كمي و كيفي سينماي كودك و نوجوان همراه باشد.
به گزارش روابط عمومي جشنواره فيلم كودك، محمدرضا جعفري‌جلوه به همراه اكبر نبوي دبير جشنواره، حجت‌الاسلام سيد آقا حسيني مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان و جمعي از دست اندركاران جشنواره با حضور در دفتر امام جمعه همدان با آيت‌الله طه محمدي ديدار كردند.
در ابتداي اين ديدار مهندس جعفري‌جلوه ضمن اعلام دلايل اين سفر و پيگيري رسمي امور جشنواره و ميزباني همدان گفت: از اين كه دوباره فرصت حضور در همدان حاصل شده، خوشحاليم و اميدواريم امسال نيز همدان با راهنمايي و حمايت حضرتعالي و تلاش مجدانه برگزاركنندگان جشنواره يعني بنياد سينمايي فارابي و استانداري همدان، ميزباني آبرومند و خوبي را همچون دو دوره گذشته بر عهده بگيرد.
معاون امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تاكيد كرد: جشنواره بيست و دوم فيلم كودك بسيار خوب و آبرومند برگزار شد و اميد است اين روند رو به رشد، در جشنواره بيست و سوم نيز ادامه يابد و جشنواره بيست و سوم افتخاري ديگر هم براي سينماي ايران و هم براي ايران اسلامي و استان همدان رقم بزند.
مهندس جعفري جلوه در ادامه ضمن معرفي اكبر نبوي به عنوان دبير جشنواره افزود : اكبر نبوي از اهالي قلم در حوزه سينما و نقد و نظر به عنوان قائم مقام بنياد سينمايي فارابي فعاليت مي كند و امسال عهده دار دبيري جشنواره فيلم كودك و نوجوان شد كه توانسته است تحرك خوبي را در حوزه توليد فيلم كودك در بنياد سينمايي فارابي ايجاد كند.
وي در ادامه با اشاره به سخنان امام جمعه همدان در سال گذشته در خصوص غربت سينماي كودك افزود : در گذشته ما بيشتر شاهد توليد فيلم هايي درباره كودك و نوجوان و با مخاطبان بزرگسال بوديم و در سينماي مربوط و متناسب با كودك و نوجوان كمتر توفيق داشتيم. خوشبختانه سينماي كودك و نوجوان آرام آرام در حال بيرون آمدن از اين غربت است و تمهيدات خوبي هم در حوزه توليد و هم در حوزه اكران و نمايش و برگزاري جشنواره در نظر گرفته شده است.
جعفري‌جلوه ضمن تأكيد بر روند توليد فيلم براي مخاطبان كودك و نوجوان، در بنياد سينمايي فارابي افزود: توليدات خوبي در جريان است و تحرك خوبي آغاز شده است.
جعفري‌جلوه در پايان گفت : اميدواريم جشنواره بيست و سوم فيلم كودك در سال سوم برگزاري در همدان و در اين شرايط و ايام كه بيش از هر زمان نيازمند همدلي ، شكرگذاري نعمت حضور شگفت انگيز و ده ها ميليوني ملت، ترك تفرقه و درك افق و سرنوشت مشترك تمامي ملت و طيف وسيع سلايق كه همانا ايران عزيز اسلامي توسعه يافته است، هستيم. از يك سو تجليگاه همگرايي و هم افزايي سينماگران دغدغه مند و مسئوليت‌شناس كشور باشد و از سوي ديگر، تحول كمي و كيفي سينماي كودكان و نوجوانان ايران را گواهي دهد.
در اين ديدار علاوه بر مهندس جعفري‌جلوه، اكبر نبوي دبير جشنواره فيلم كودك، حجت‌الاسلام سيد آقا حسيني مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان، عزت‌الله عليزاده مدير بازرگاني بنياد سينمايي فارابي، حبيب ايل‌بيگي مدير روابط عمومي جشنواره و جعفر زمرديان مدير اجرايي جشنواره فيلم كودك و حضور داشتند.
بيست و سومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان از 11 تا 15 مرداد ماه سال جاري در شهر همدان برگزار مي‌شود. 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com