1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 609  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۲/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138802230105  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۴۸:۴۱
    ۱۳۸۸/۰۲/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

«پاتو زمين نذار» ايرج قادري، تلنگر به خانواده‌هاي ايراني است

تهيه كننده فيلم سينمايي «پاتو زمين نذار» گفت: اين فيلم يكي از بهترين فيلم‌هاي خانوادگي است كه من در چند سال اخير آن را ديده‌ام و مي‌تواند به عنوان تلنگري به خانواده‌هاي ايراني به حساب بيايد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «حبيب ‌اسماعيلي» در گفت‌وگويي به مناسبت آغاز اكران عمومي فيلم سينمايي «پاتو زمين نذار» گفت: اين فيلم دومين همكاري من با ايرج قادري بعد از فيلم سينمايي «مي‌خواهم زنده بمانم» است.
    وي ادامه داد: فيلمنامه اين فيلم، آنقدر قوي بود كه من را جذب خود كرد و چاره‌اي جز تهيه آن نداشتم.
    برپايه اين خبر، «پاتو زمين نذار» يك موضوع بسيار جالب و روز اجتماعي است اما برخلاف بسياري از فيلم‌هاي خانوادگي ما كه تا حدودي مي‌توان گفت بدآموزي داشته‌اند، به‌عنوان يك تلنگر به خانواده‌هاي ايراني به حساب مي‌آيد و قطعا، كساني كه به ديدن اين فيلم مي‌روند، با ديدي متحول شده از سالن سينما بيرون خواهند آمد.
    وي ادامه داد: در اين فيلم به اختلافات جزئي بين خانواده‌ها پرداخته شده است كه همين اختلافات جزئي مي‌تواند اتفاقات بسيار ناگواري را به همراه داشته باشد.
    اسماعيلي در خصوص نقش آفريني ايرج قادري و چهلمين فيلم بلند سينمايي او به عنوان بازيگر اظهار داشت: «ايرج قادري» هنوز هم سوپر استار است و پس از اكران خصوصي فيلم بسياري از حاضران در سالن اعتراف كردند كه قدرت بازيگري قادري آنها را روي صندلي‌هاي خود نشاند و باعث شد تا آخر فيلم را تعقيب كنند و من فكر مي‌كنم مردم نيز از قدرت بازيگري و كارگرداني «ايرج قادري» استقبال خواهند كرد.
    وي تصريح كرد: اين اواخر همه اهالي سينما به اين نتيجه رسيدند كه يك اثر هنري بايد بتواند به شيوه مطلوب با مخاطب خود ارتباط برقرار كند و فيلمي كه مخاطب نداشته باشد كاملا خنثي و بي‌اثر است اما فكر مي‌كنم «پاتو زمين نذار» تمامي مؤلفه‌هاي لازم را براي ارتباط مناسب با مخاطب دارا است.
    تهيه كننده فيلم سينمايي «پاتو زمين نذار» در خاتمه با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي اكران مطلوب اين فيلم خاطرنشان كرد: در استان تهران در 20 سينماي ممتاز فيلم اكران شده و به گونه‌اي برنامه‌ريزي كرده‌ايم در تمامي مناطق شهر مخاطبان بتوانند به راحتي به تماشاي فيلم بنشينند و در شهرستان‌ها نيز در 20 سينما «پاتو زمين نذار» اكران خواهد شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com