1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 526  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۲/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138802090103  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۳:۵۴
    ۱۳۸۸/۰۲/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

اميدوارم بتوانم مخاطب «حريم» را بترسانم

كارگردان فيلم «حريم» گفت: «حريم» در جشنواره فيلم فجر و چند اكراني كه داشت، شاهد چنين اتفاقي نبود و اميدوارم در مورد استقبال تماشاگران از اين فيلم اشتباه نكرده باشم اما به هرحال از اين كه مخاطب «حريم» از اين فيلم نترسد، مي‌ترسم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «رضا خطيبي‌سرابي» كارگردان فيلم «حريم» در گفت‌وگويي درباره پيش‌بيني‌اش درباره استقبال تماشاگران از اين فيلم گفت: به هرحال من دوست دارم كه تماشاگران اين فيلم را بپسندند، چرا كه مخاطب بسيار مهم است و من دوست دارم ميزان استقبال مخاطب را نسبت به موضوعي كه از نگاه من جذاب است، بسنجم.
    وي افزود: اميدوارم در مورد استقبال تماشاگران از اين فيلم اشتباه نكرده باشم و حداقل تماشاگر از آن خوشش بيابيد چرا كه در تمام آنها فيلم‌هاي ترسناك با استقبال خوبي مواجه مي‌شود و براي من مهم اين است كه حداقل نشانه‌گيري خوبي كرده باشم.
    خطيبي با بيان اين مطلب كه اكثر فيلم‌هاي توليد شده سرگرم‌كننده هستند، گفت: فكر مي‌كنم تا حدود زيادي كار سينما ايجاد سرگرمي است و 99 درصد فيلم‌هاي جهان براي همين ساخته مي‌شوند تا تماشاچي يك ساعت و نيمي كه در سينما مي‌گذراند، لذت ببرد. حالا اين فيلم مي‌تواند ترسناك باشد يا كمدي.
    وي افزود: ولي فيلم‌ها، تماشاگر را به دنيايي ديگر ببرند و بتوانند در ديگري را برايشان باز كنند. دنياي ديگري كه واقعي نيست و بسيار از زندگي روزمره دور است و وقتي به آن نگاه مي‌كنيم برايتان جذاب است.
    كارگردان فيلم «حريم» در ادامه گفت: در ايران مردم فيلم‌هاي غيركمدي تماشا مي‌كنند و اغلب فيلم‌هاي اجتماعي را دوست دارند ولي به نظر من، فقط نبايد چنين فيلم‌هايي را ديد و بهتر است ژانرهاي ديگر را مثل فيلم‌هاي افسانه‌اي، ترسناك، تاريخي را تماشا كرد تا مقداري از زندگي عادي روزمره جدا شد و داستا‌ن‌هاي متنوعي تماشا كرد.
    خطيبي با بيان اين مطلب كه هميشه اين خطر وجود داشته است كه تماشاگر به فيلم‌هاي ترسناك بخندد، گفت: اين خنديدن بسيار خطرناك است و من فيلم‌هاي زيادي ديدم كه ترسناك هستند اما تماشاگر را مي‌خندانند اما «حريم» در جشنواره فيلم فجر و چند اكراني كه داشت، شاهد چنين اتفاقي نبود و شب گذشته، در نمايش خصوصي آن، واقعا برخي ترسيدند و حتي چند نفر بچه‌هايشان را از سالن بيرون بردند.
    «خطيبي» درباره اكران فيلم با صداي دالبي گفت: در جشنواره صداي فيلم مونو بود و برخي از موسيقي‌ها در جاي خود قرار نگرفته بودند اما اكنون موسيقي فيلم كامل و صداي فيلم دالبي است و تأثير آن مسلما بيشتر خواهد بود.
    وي در انتهاي سخنانش گفت: مردم آنچنان كه فكر مي‌كردم از فيلم قبلي‌ام(در شهر خبري هست، نيست) استقبال نكردند، ولي اين شانس را آوردم كه همه منتقدها آن را دوست داشتند و اين باعث شد فيلم بعدي‌ام را بسازم. به خاطر همين در اولين روز اكران عمومي فيلم اين ترس را دارم كه مردم با فيلم چه برخوردي خواهند داشت و آيا از فيلم خواهند ترسيد؟


انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com