1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 658  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۱۱/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138711210102  ساعت مخابره خبر: ۰۹:۳۴:۰۱
    ۱۳۸۷/۱۱/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

برخورد هيئت انتخاب با "يک وجب از آسمان" منصفانه نبود

کارگردان فيلم سينمايي "يک وجب از آسمان" با اشاره به ويژگي‌هاي معنايي و ساختاري فيلم،‌ قرار گرفتن آن را در بخش خارج از مسابقه جشنواره فجر امسال مغرضانه توصيف کرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، نشست نقد و بررسي فيلم "يک وجب از آسمان" با حضور علي وزيريان کارگردان، سيدحسن حقگو تهيه‌کننده و بهزاد فراهاني و محمود بنفشه‌خواه دو تن از بازيگران فيلم در سالن شماره 3 سينما فلسطين برگزار شد.
    وزيريان در اين نشست ضمن گلايه از هيئت انتخاب جشنواره براي قرار گرفتن فيلم در بخش خارج از مسابقه گفت: رفتاري مغرضانه از طرف مديريت و هيئت انتخاب جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر انجام شد. 10 روز پيش نامه‌اي در اين باره نوشتم که بي‌پاسخ ماند. مسئول بايد مورد سئوال قرار بگيرد و وظيفه‌اش پاسخگويي است.
    وي ادامه داد: از هيئت انتخاب مي‌خواهم در جشنواره فيلمي مشابه "يک وجب از آسمان" به لحاظ معنا و صورت معرفي کنند. اول که نامه را نوشتم زياد پيگير نشدم، زيرا گمان مي‌کردم فيلم‌هايي برتر در بخش مسابقه انتخاب شده‌اند ولي از انعکاس خبري روزهاي گذشته فهميدم اينگونه نيست. از اصحاب رسانه مي‌خواهم قضاوت کنند، زيرا معتقدم برخورد با فيلم مغرضانه است.
    فراهاني بازيگر "يک وجب از آسمان" درباره حضور خود در آن گفت: وقتي فيلمنامه را خواندم آن را پسنديدم. زمان عوض شده و بو و رنگ تفکر آزاد در جهان رايحه پيچانده است و عدالت اجتماعي مد نظر قرار گرفته است. اين موضوع از ديگر ويژگي‌هايي بود که در فيلمنامه با آن برخورد کردم و راغب شدم در اين فيلم بازي کنم.
    در ادامه نشست بنفشه‌خواه ديگر بازيگر فيلم گفت: وقتي متن را خواندم اين سئوال برايم ايجاد شد که چگونه اين متن جمع شده و براي توليد آماده مي‌شود. حين کار شاهد اين بودم که وزيريان به کار خود تسلط دارد و در عين حال برخوردهايي صميمانه و صادقانه با گروه دارد. بنده مدت‌ها بود فيلم خوب نديده بودم و اين يکي از فيلم‌هاي خوش‌ساختي بود که ديدم.
    حقگو تهيه‌کننده "يک وجب از آسمان" نيز با اشاره به اقتباسي بودن فيلم گفت: در کار سختي‌هاي موجود فيلم زيبايي توليد شد و نسبت به دو تجربه گذشته وزيريان فيلمي خوش‌‌ساخت‌تر است و در طراز سينماي ملي ما جايگاه خوبي دارد. اين فيلم در جشنواره ايتاليا نيز جايزه اول را به خود اختصاص داد و نامزد حضور در چند جشنواره بين‌المللي است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com