1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 489  تاريخ مخابره خبر:  ۱/۱۱/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138711010103  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۰۵:۲۵
    ۱۳۸۷/۱۱/۰۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

فروش 20 ميليوني «مخمصه» / «ايستگاه بهشت» بيشترين مخاطب روزانه را دارد

«ايستگاه بهشت» و «مخمصه» با بيشترين مخاطب روزانه از فيلم‌هاي تازه روي پرده هستند که در هفته پاياني دي‌ماه با استقبال مخاطبان روبرو شده‌اند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، "مخمصه" هفدهمين فيلم محمدعلي سجادي است که بر اساس فيلمنامه‌اي از خودش ساخته شده است. فيلم داستان سروان رضا شميراني و همکارانش است که درگير سرقت‌هايي غير متعارف مي‌شوند. امير دلاوري سارقي است که تبحري خاص در سرقت و روابطي ويژه با زيردستانش دارد.
    برپايه اين خبر، مسعود رايگان، مهدي پاکدل، شهرام حقيقت‌دوست، لاله اسکندري، فرهاد قائميان، اميررضا دلاوري، لاله اسکندري و ثريا قاسمي از بازيگران اين فيلم هستند که ديپلم افتخار بهترين تدوين را براي سجادي از جشنواره بيست و پنجم فجر به همراه داشت. از ديگر عوامل مي‌توان به منوچهر شاهسواري تهيه‌کننده، حسين ملکي مدير فيلمبرداري و سعيد شهرام آهنگساز اشاره کرد.
    "مخمصه" از چهارشنبه 25 دي در گروه سينما قدس اکران شد و پس از 5 روز نمايش در 18 سينما 000/700/20 تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 10350 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 2070 نفر بوده که 115 مخاطب روزانه در هر سينما براي "مخمصه" ثبت مي‌شود.
    "پاپيتال" نخستين فيلم سينمايي اردشير شليله عکاس باسابقه سينماي ايران است. فيلم روايتگر داستان زندگي يک زن وکيل موفق است که وکالت زني را که از جانب همسرش مورد ضرب و شتم قرار مي‌گيرد برعهده دارد. او با تلاش‌ حکم طلاق موکلش را مي گيرد و اين ماجرا براي او ايجاد دردسر مي‌کند.
مسعود رايگان، نگار فروزنده، اردلان شجاع‌کاوه، عليرضا اوسيوند و شيرين ايزدي بازيگران اين فيلم هستند که در بيست و پنجمين جشنواره فجر به نمايش درآمد. از ديگر عوامل مي‌توان به فريدون فرهودي فيلمنامه‌نويس، رضا رخشان مديرفيلمبرداري، کارن همايونفر آهنگساز، محمدعلي سجادي تدوينگر و روح‌الله خوشکام تهيه‌کننده با مشارکت مرکز گسترش سينماي مستد و تجربي اشاره کرد.
    "پاپيتال" از چهارشنبه 25 دي در گروه سينما استقلال اکران شد و پس از 5 روز نمايش در 12 سينما 000/100/7 تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 3550 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 710 نفر بوده که 59 مخاطب روزانه در هر سينما براي "پاپيتال" ثبت مي‌شود.
"ايستگاه بهشت" چهارمين فيلم نادر مقدس بر اساس فيلمنامه‌اي از مقدس و افسانه منادي ساخته شده است. فيلم داستان زندگي جواني نابينا را روايت مي‌کند که در نواختن ساز مهارت دارد. او به خاطر مهرباني‌هاي پرستارش دلباخته وي مي‌شود و مي‌خواهد بينايي‌اش را به دست آورد.
شهاب حسيني، فرهاد اصلاني، سپيده خداوردي، مهدي ميامي و پورانداخت مهيمن بازيگران فيلم هستند. از ديگر عوامل اين فيلم که در جشنواره بيست و پنجم فجر به نمايش درآمد مي توان به غلامرضا آزادي مدير فيلمبرداري، محسن بابايي طراح چهره‌پردازي و آزادي و مقدس تهيه کنندگان فيلم اشاره کرد.
    "ايستگاه بهشت" از چهارشنبه 25 دي در گروه سينما آزادي اکران شد و پس از 5 روز نمايش در 11 سينما 000/500/13 تومان فروش داشته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 6750 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 1350 نفر بوده که 123 مخاطب روزانه در هر سينما براي "ايستگاه بهشت" ثبت مي‌شود.
    "سهم گمشده" نخستين فيلم حسن نجفي است که مضموني عاشورايي دارد و با حضور بازيگران باکويي در آذربايجان ساخته شده است. کامران يونس، خالده قلي اوا، گلزار قربان اوا، قربان مسيم اف، اتکم اسکندراف و مهربان خانلار بازيگران فيلم هستند.
اين فيلم داستان زني به نام زينب اهل آذربايجان است که تصميم مي‌گيرد خانواده‌اش را دور هم جمع کند. او پسرش را وامي‌دارد تا براي شفاي کودکش به نذر خود وفا کند و بچه را به مراسم عزاداري عاشورا در ايران ببرد. فيلم در جشنواره فجر پارسال حضور داشت و از ديگر ديگر عوامل آن مي‌توان به محمدتقي انصاري تهيه‌کننده و فريدون شيردل فيلمبردار اشاره کرد.
"سهم گمشده" از يازدهم دي‌ در گروه فرهنگي اکران شد و پس از 20 روز نمايش در چهار سينما 000/800/4 تومان فروخته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 2400 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 120 نفر بوده که 30 مخاطب روزانه در هر سينما براي "سهم گمشده" ثبت مي‌شود.
    "چارچنگولي" نهمين فيلم سعيد سهيلي بر اساس فيلمنامه‌اي از خودش است. اين فيلم کمدي داستان دو بردار دوقلو است که از ناحيه دست به هم چسبيده‌اند و هر کدام زندگي و عقايد خاص خود را دارند.
جواد رضويان، رضا شفيعي‌جم، فتحعلي اويسي، بهاره رهنما، رضا فيض نوروزي، مهران رجبي، شهرام قائدي، مينا جعفرزاده، ساعد سهيلي و مژگان بيات در فيلم بازي کرده‌اند. از ديگر عوامل فيلم مي‌توان به حسين ملکي مديرفيلمبرداري، جهانگير ميرشکاري صدابردار، عباس بلوندي طراح صحنه و لباس، بابک شعاعي طراح گريم، ميترا احمدي مديرتوليد و سهيلي و محمد نجيبي سرمايه گذاران اشاره کرد.
"چارچنگولي" از چهارشنبه 29 آبان در گروه سينما عصر جديد اکران شد و پس از 51 روز نمايش در 18 سينما 656 ميليون تومان فروش کرده است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 328000 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌کند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 6431 نفر بوده که 357 مخاطب روزانه در هر سينما براي "چارچنگولي" ثبت مي‌شود.
    "دلداده" قدرت‌الله صلح‌ميرزايي بر اساس فيلمنامه خودش و عليرضا محمودي ساخته شده و داستان دختري است که بعد از سال‌ها اقامت در خارج به ايران بازگشته و قصد ازدواج دارد. اکبر عبدي، سيدجواد رضويان، مجيد صالحي، الهام حميدي، سحر ذکريا، يوسف صيادي، مجيد ياسر، امير نوري، احمد پورمخبر، مهران رجبي و اشکان اشتياق بازيگران فيلم هستند.
از ديگر عوامل فيلم مي‌توان به محمدحسين لطيفي نويسنده طرح اوليه، پيمان عباسي بازنويس، فرج حيدري مديرفيلمبرداري، آرش معيريان تدوينگر، مهدي غفوريان آهنگساز، رضا کشاورز صدابردار، مهدي حبيبي‌پور طراح گريم، سيدکمال طباطبايي تهيه کننده اشاره کرد.
"دلداده" از چهارشنبه 29 آبان در گروه سينما آفريقا اکران شد و پس از 51 روز در 17 سينما 000/500/432 تومان فروخته است. اين فروش با بليت 2000 توماني تعداد 216000 تماشاگر کل را براي اين فيلم ثبت مي‌کند و تعداد تماشاگران روزانه آن به حدود 4235 نفر مي‌رسد. با احتساب تعداد سينماها "دلداده" روزانه در هر سينما 249 نفر مخاطب دارد.
"غيرقابل انتشار" به کارگرداني برايان دي‌پالما محصول مشترک سال 2007 آمريکا و کانادا است. اين فيلم که نخستين‌ بار در جشنواره فيلم ونيز دو سال پيش نمايش داده شد درباره حادثه‌اي واقعي  در سال 2006 است که سربازان آمريکايي دختري 14 ساله را آزار و اذيت کرده و سه نفر از اعضاي خانواده‌اش را کشتند.
    دي‌پالما اين فيلم را از منظر لنز دوربين خيالي يکي از سربازان درگير در حمله به تصوير کشيده و تصاوير مستند را با عکس‌هايي از جنگ و کليپ‌هاي خبري تلفيق کرده است. وي فيلم‌هايي مطرح مانند "خواهران"، "آماده براي کشتن"، "ضايعات جنگ" و "راه کارليتو" را نيز در کارنامه دارد. "غيرقابل انتشار" پس از 14 روز نمايش در يک سينما 000/200/1 تومان فروش داشته است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com