1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 402  تاريخ مخابره خبر:  ۵/۸/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138708050112  ساعت مخابره خبر: ۱۸:۱۸:۲۵
    ۱۳۸۷/۰۸/۰۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

توليد 30هزار دقيقه فيلم در 37 دوره برگزاري جشنواره رشد

دبير سي‌وهشتمين جشنواره بين‌المللي فيلم رشد گفت: ‌از ابتداي برگزاري جشنواره بين‌المللي فيلم رشد تاكنون 30 هزار دقيقه فيلم آموزشي و كمك آموزشي ساخته شده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از ستاد خبري سي‌وهشتمين جشنواره بين‌المللي فيلم رشد، حميدرضا كفاش با اعلام اينكه سي‌هزار دقيقه فيلم آموزشي در آرشيو جشنواره فيلم رشد موجود است، افزود: طي برنامه‌ريزي انجام شده در نظر داريم اين فيلم‌ها را تا جشنواره بعدي با بررسي دقيق به ساير مناطق آموزش و پرورش برسانيم تا در اختيار دانش‌آموزان و معلمان قرار گيرد.
    وي در ادامه تأكيد كرد: جشنواره بين‌المللي فيلم رشد نسبت به ساير جشنواره‌ها كمتر مورد توجه قرار گرفته است، چرا كه فرهنگ استفاده از فيلم‌هاي آموزشي هنوز در جامعه ايجاد نشده است و اين فيلم‌ها جايگاه خود را پيدا نكرده‌اند.
    دبير سي ‌و هشتمين جشنواره بين‌المللي فيلم رشد، اظهار داشت: جشنواره فيلم رشد، يك جشنواره تخصصي است كه با سه هدف شناسايي، انتخاب و معرفي به گزينش فيلم‌هاي آموزشي و تربيتي برتر مي‌پردازد.
    كفاش با بيان اين كه امروز در تمام كشورهاي پيشرفته دنيا بسته‌هاي آموزشي در كنار كتاب‌هاي درسي قرار گرفته است و نقش مهمي را در آموزش ايفا مي‌كنند، تصريح كرد: ما مدعي نيستيم كه با اين جشنواره همه مشكلات آموزش و پرورش را حل مي‌كنيم اما تلاش ما اين است كه فيلم‌هاي آموزشي و تربيتي را مطابق با فرهنگ و سليقه جامعه به دانش‌آموزان ارائه دهيم.
    معاون فناوري ارتباطات و اطلاعات آموزشي با تأكيد براينكه گاهي مشاهده يك صحنه كوتاه مفهوم را بهتر رساتر از يك ساعت سخنراني منتقل مي‌كند، اظهار داشت: جذابيت‌هاي فيلم، اعم از تنوع بازيگري، صدا، صحنه يادگيري را در دانش‌آموزان بالا مي‌برد.
    وي همچنين از تشكيل كميته جوانان براي جلب مشاركت سازمان‌ها و نهادهاي مختلف براي اولين‌بار در جشنواره فيلم رشد خبر داد و گفت:‌اولين تأثير اين كميته جلب مشاركت ساير نهادهاي دولتي و غيردولتي در جشنواره اخير بود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com