1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 467  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۷/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138707060115  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۲۹:۴۶
    ۱۳۸۷/۰۷/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

کاهاني فيلم تازه خود را در ارمنستان مي‌سازد

عبدالرضا کاهاني چهارمين فيلم بلند سينمايي خود را سال آينده ميلادي با عوامل خارجي در کشور ارمنستان کليد مي‌زند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، وي درباره اين پروژه سينمايي گفت: براي توليد فيلم جديدم با يک تهيه‌کننده در ارمنستان مذاکره‌هايي کرده‌ام که در صورت فراهم شدن شرايط توليد، اين فيلم با عوامل توليد ارمنستاني ساخته خواهد شد. البته دو بازيگر فيلم ايراني خواهند بود و دو هفته ديگر براي توافق نهايي به ارمنستان مي‌روم.
    کاهاني که به تازگي ساخت فيلم "بيست" را به پايان رسانده افزود: تدوين اين فيلم را از فردا من و شيما منفرد آغاز خواهيم کرد. خوشبختانه از نتيجه کار راضي هستم. گروهي خوب داشتيم و اگر اين رفاقت‌ها و صميميت‌ها نبود، 35 روز فيلمبرداري به دو ماه تبديل مي‌شد. "بيست" با مخاطب ارتباط برقرار مي‌کند و فکر مي‌کنم نسبت دو کار قبلي‌ام حرفه‌اي‌تر است.
    کارگردان "آن جا" ادامه داد: ثابت بودن لوکيشن‌هاي "بيست" و بازي بازيگران در نقش شخصيت‌هايي که از خودشان زياد فاصله دارند من را به ساخت اين فيلم بيشتر ترغيب کرد. به همين دليل آينده‌اي خوب براي اين کار مي‌بينم. روايت فيلم کاملا خطي و ساده و مبناي آن سينماي کلاسيک است، اما با اين نوع سينما تفاوت‌هايي دارد.
    وي با اشاره به اکران نشدن دو فيلم قبلي خود گفت: من امسال سومين فيلم خود را ساختم و فکر مي‌کنم بايد در يکسال دو فيلم قبلي اکران شود. اگر اين اتفاق بيفتد به ساخت کار بعدي‌ام اميدوار مي‌شوم. در غير اين صورت فيلم ساختن برايم سخت خواهد شد. فيلم بايد ديده شود. ما آثارمان را براي دوستان، نزديکان يا اهالي سينما نمي‌سازيم و مي‌خواهيم مردم فيلم‌هايمان را ببينند.
    کاهاني درباره مستند خود نيز گفت: مشغول تحقيق و پژوهش مستند "فيروزه" به تهيه‌کنندگي مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي هستم. فيلم درباره روستايي است که بهترين سنگ فيروزه را در دنيا توليد مي‌کند. ساکنان روستا بيش از همه فيروزه مي‌بينند، اما کمتر از همه فيروزه دارند. اين مستند را اواخر پائيز کليد مي‌زنم.
    "بيست" به تهيه‌کنندگي پوران درخشنده درباره يک تالار پذيرايي است که چند کارگر آن وابستگي عاطفي و کاري به تالار دارند. تالار قرار است 20 روز ديگر تعطيل شود و... پرويز پرستويي، مهتاب کرامتي، عليرضا خمسه، حبيب رضايي، فرشته صدر عرفايي، مهران احمدي و... در اين فيلم بازي مي‌کنند که سومين فيلم بلند کاهاني پس از "آدم" و "آن جا" است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com