1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 500  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۷/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138707060110  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۳۶:۰۱
    ۱۳۸۷/۰۷/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

اصغر نصيري «پارميدا» را مي‌سازد

«اصغر نصيري» امسال فيلم سينمايي «پارميدا» را با موضوع آسيب‌هاي اجتماعي كارگرداني مي‌كند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين كارگردان سينما ضمن اعلام اين خبر گفت: امسال قصد دارم دو فيلم سينمايي را جلوي دوربين ببرم كه «پارميدا» اثري اجتماعي و با موضوع آسيب‌هاي اجتماعي روز است و فيلمنامه «سرزمين من چه سبز بود» مربوط به موضوعات خرافي است.
    وي ادامه داد: پروانه ساخت «سرزمين من چه سبز بود» به تهيه كنندگي ذبيح الله اجاق لو صادر شده است و درخواست پروانه ساخت «پارميدا» نيز به وزارت ارشاد ارسال شد.
    نصيري گفت: قصد دارم فيلمنامه «پارميدا» را زودتر شروع كنم كه با كسب پروانه ساخت پيش توليد يك ماهه آن آغاز مي‌شود و اين دو فيلمنامه باتوجه به اينكه قصه‌هايشان به فصل پاييز و زمستان نزديك‌تر است، در نيمه دوم سال ساخته خواهد شد.
    اين كارگردان درباره مضمون فيلمنامه‌هاي فوق گفت: فيلمنامه «سرزمين من چه سبز بود» را علي عبدالعلي زاده نوشته است كه در فضاي روستايي مي‌گذرد و قصه دختري به نام سارا را روايت مي‌كند كه وارد روستايي مي‌شود و با توطئه‌هاي جادوگر روستا مواجه مي‌شود.
    وي افزود: «پارميدا» نيز حال و هوايي امروزي و با مضموني اجتماعي دارد و داستان جواني است كه از خانواده فقيري است كه با دختري آشنا مي‌شود كه پدر او در زمان طاغوت در ارتش فعال بوده است.
    بر اساس اين گزارش، فيلم «سرزمين من چه سبز بود» وارد پيش توليد شده است و برخي از لوكيشن‌هاي آن انتخاب شده است ولي نصيري قصد دارد ابتدا فيلمنامه «پارميدا» را جلوي دوربين ببرد. «پارميدا» به تهيه كنندگي ستار هريس توليد خواهد شد.
    برپايه اين خبر، «اصغر نصيري» فيلم «منفي هيجده» را كه با نام قبلي «مجرم» ساخته شده بود، آماده نمايش دارد. اين فيلم به بزهكاري جوانان مي‌پردازد و درمورد تكثير و توزيع فيلم‌هاي غيراخلاقي توسط جوان‌ها است. «شغال»، «مجروح جنگي» و «لوكوموتيوران» از كارهاي قبلي «اصغر نصيري» هستند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com