1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 608  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۶/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138706240101  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۴۵:۲۷
    ۱۳۸۷/۰۶/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

انتشار فيلمنامه «فرزند خاك» در دو نسخه فارسي و انگليسي

در پي موفقيت‌هاي چشمگير كسب شده فيلم سينمايي «فرزند خاك» و با توجه به اقبال و توجه كارشناسان و منتقدين سينما، فيلمنامه اين فيلم از سوي حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي به دو زبان منتشر و در اختيار علاقمندان سينما قرار خواهد گرفت.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، با توجه به حضور قريب الوقوع فيلم فرزند خاك در تعدادي از جشنواره‌هاي معتبر بين‌المللي خارجي و همچنين اكران اين فيلم در چندين كشور، قرار است اين كتاب به دو زبان فارسي و انگليسي منتشر شود، و علاوه بر متن كامل فيلمنامه به همراه سكانس‌هاي حذف شده، حاوي اطلاعاتي جالب همچون يادداشت نويسنده، كارگردان و تهيه كننده، خاطرات كارگردان و چند تن از بازيگران از روند ساخت فيلم، عكس‌هاي برگزيده صحنه و پشت صحنه، فهرست كامل عوامل و .... خواهد بود.
    همچنين گزيده‌اي از نقدها و يادداشت‌هايي كه در مطبوعات مختلف در خصوص اين فيلم به چاپ رسيده‌اند نيز انتخاب، و در اين مجموعه گنجانده خواهد شد.
    فيلم سينمايي «فرزند خاك» ساخته محمدعلي آهنگر كه اكران آن تا پايان ماه مبارك رمضان در تهران و پس از آن در سينماهاي سراسر كشور به جز تهران ادامه خواهد داشت، در جشنواره بين‌المللي فيلم فجر موفق به دريافت تنها سيمرغ زرين جشنواره ويژه بهترين فيلم سال از نگاه ملي و سه سيمرغ ديگر شامل بهترين فيلمبرداري، بهترين بازيگر مكمل زن و بهترين فيلمنامه بخش بين‌الملل شد، و دو تنديس كارگرداني و بازيگري را نيز از جشن انجمن نويسندگان و منتقدان سينمايي ايران دريافت نموده است.
    فيلمنامه اين فيلم كه توسط محمدعلي باشه‌آهنگر و محمدرضا گوهري به نگارش در آمده، جوايز متعدد ديگري از جمله قلم زرين بهترين فيلمنامه از جشنواره فيلم دفاع مقدس، ديپلم افتخار بهترين فيلمنامه در بخش بين‌الاديان جشنواره فجر و .... را نيز دريافت نموده است. همچنين اين فيلم در 12 رشته اصلي جشن خانه سينما نيز كانديد دريافت جايزه شده است و ركورد تازه‌اي را در اين زمينه به ثبت رسانده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com