1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 402  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۶/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138706170101  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۲۱:۰۸
    ۱۳۸۷/۰۶/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

افتتاح مجموعه سينمايي پارک ملت پس از ماه مبارك رمضان

مديرعامل شرکت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران گفت: همه بخش‌هاي مجموعه سينمايي پارك ملت تکميل و آماده شده است و پس از ماه مبارك رمضان افتتاح مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اکبر تشکري‌نيا با اعلام خبر فوق گفت: به دليل اين که ماه رمضان معمولا زمان مناسبي براي اکران فيلم در سينماها نيست، مجموعه سينمايي پارک ملت به عنوان يکي از شاخص‌ترين مجموعه سينماهاي کشور به طور کامل پس از اين ماه افتتاح مي‌شود.
    وي با اشاره به پيشرفت عمليات ساخت اين مجموعه، اظهارکرد: سالن‌هاي سينماي اين مجموعه آماده و گالري آن نيز تکميل شده است و فقط فضاي سبز و بخشي از محوطه بيروني که مربوط به ورودي اصلي از داخل پارک به مجموعه است، باقي مانده که اين بخش هم در حال آماده شدن است.
    تشکري‌نيا همچنين از پايان طراحي پارکينگ طبقاتي اين مجموعه خبر داد و افزود: پارکينگ طبقاتي اين مجموعه در مراحل تصويب قرار دارد و افتتاح آن از زمان کلنگ زني يک سال زمان مي‌برد.
    برپايه اين خبر، مجموعه سينمايي پارک ملت در زميني به وسعت شش هزار متر مربع قرار دارد و با 15 هزار متر مربع زيربنا و با بنايي قوسي شکل و شيشه‌اي با ارتفاع کل 40 متر، بر اساس آخرين تکنولوژي روز دنيا ساخته شده است.
    در اين مجموعه علاوه بر فضاهاي جنبي و تاسيساتي، چهار سالن سينما به صورت قرينه، دو سالن در بالاي مجموعه و دو سالن در زير زمين قرارگرفته و هرکدام با سالن‌هاي انتظار جداگانه، قابليت پخش فيلم‌هاي مختلف را براي بازديد300 نفر تماشاگر دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com