1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 408  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۶/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138706090103  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۴۰:۵۳
    ۱۳۸۷/۰۶/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

قدرداني فعالان صنعت ويدئو رسانه از مديران حوزه نمايش خانگي

فعالان و مديران موسسات حوزه ويديو رسانه ، طي نامه‌اي به «محمدحسين صفارهرندي» وزير فرهنگ وارشاد اسلامي، ازمديران مسئول در حوزه نمايش خانگي وستاد هماهنگي مبارزه با سرقت محصولات سينمايي و سمعي و بصري قدرداني كردند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري، در اين نامه از تلاش‌هاي «جواد عليمرداني» مديركل دفتر توسعه همكاري هاي سمعي و بصري و نمايش خانگي معاونت امور سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و«ابراهيم داروغه زاده» مدير عامل موسسه رسانه‌هاي تصويري قدرداني شده است.
    بر پايه اين گزارش در بخشي از اين نامه آمده است: بر خود لازم مي‌دانيم از حسن تدبير و اتخاذ راهبرد هوشمندانه جناب عالي از انتصاب مديراني ارزشمند و شايسته به عنوان متوليان اصلي هنر صنعت رسانه سينما و تبع آن حوزه گسترده و پوياي نمايش خانگي قدرداني و تشكر به عمل آوريم. امروز به مدد تلاش‌هاي اين مديران در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگي و اعتلاي فرهنگ و عرصه‌‌هاي هنري مرتبط با جلوه‌هاي ديداري و شنيداري، آرمان‌هاي قابل اعتنايي كه اكثرا در ادوار گذشته بعيد و دور از دسترس مي‌نمود، اكنون حاصل شده است.
در اين نامه اشاره شده كه نتايج راهبردهاي اتخاذ شده در امر مبارزه با سرقت محصولات سينمايي به اشتغالزايي و درخواست‌هاي مكرر سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در اين حوزه منجر شده‌اند.
«رونق روز افزون چرخه اقتصادي سينماي ملي» ، «ارتقاء و ساماندهي چرخه توليد در حوزه محصولات نمايش خانگي» ، «شناسايي منابع عرضه‌كننده فيلم‌هاي خارجي پر مخاطب و زمينه‌سازي براي ارتباط با اين منابع» و «مبارزه با سودجويي‌هاي موازي و ورود عناوين خارجي بدون نظارت» از جمله برنامه هايي است كه با تلاش اين مديران محقق شده و در اين نامه به آن‌ها پرداخته شده است.
    همچنين در بخش ديگري از اين نامه تأسيس و راه‌اندازي ستاد مبارزه با تكثير و توزيع غيرمجاز آثار سمعي و بصري به عنوان ايفا كننده نقش محوري در نيل به چندين هدف به صورت همزمان مشتمل بر «مبارزه مستقيم با پديده شوم تهاجم فرهنگي و حراست از حريم خصوصي افراد»، «كنترل و ضابطه‌مند نمودن بازار عرضه محصولات نمايش خانگي و قطع ايادي غيرمجاز و غير مسئول در اين زمينه» و «استيفاي حقوق تضييع شده صاحبان آثار ، توليد كنندگان و توزيع كنندگان به عنوان حاميان و دست‌اندركاران اصلي اين صنعت» داشته است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com