1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 289  تاريخ مخابره خبر:  ۲۹/۵/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138705290104  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۵۹:۵۹
    ۱۳۸۷/۰۵/۲۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

بانكي:

سعي كردم در «دوخواهر» از همه توان «محمدرضاگلزار» استفاده كنم

كارگردان فيلم «دوخواهر» گفت: من در فيلم «دو خواهر» سعي كرده‌ام تا فارغ از جنبه‌هاي تجاري، با استفاده از فيلمنامه‌اي خوب و منسجم از تمامي ظرفيت‌هاي بازيگري «محمدرضا گلزار» استفاده كنم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره،‌ محمد بانكي، كارگردان فيلم «دوخواهر» گفت: بيش از نيمي از كار تدوين پروژه سينمايي «دوخواهر» به پايان رسيد و تا ده روز آينده كار تدوين به پايان خواهد رسيد.
    بنا بر اين گزارش، در حال حاضر 80 درصد از كار تدوين «دوخواهر» به پايان رسيده است كه با پايان كار تدوين تا ده روز آينده، كار موسيقي و صداگذاري آن آغاز خواهد شد.
    بانكي در خصوص حضور محمدرضا گلزار و نيكي كريمي در اين در كنار هم گفت: اين دو بازيگر از بازيگران مطرح و با استعداد سينماي ايران هستند كه تركيب اين دو در اين فيلم بسيار جالب شده است.
    وي افزود: من در اين فيلم سعي كرده‌ام تا فارغ از جنبه‌هاي تجاري، با استفاده از فيلمنامه‌اي خوب و منسجم از تمامي ظرفيت‌هاي بازيگري گلزار استفاده كنم.
    بانكي در خصوص اين كه آيا فيلم در جشنواره فجر شركت خواهد كرد يا خير؟، افزود: تا پايان مراحل فني «دوخواهر» نمي‌توان در اين خصوص، نظري قطعي داد اما شركت و يا عدم شركت فيلم در جشنواره فجر بستگي به شرايط اكران پس از پايان مراحل فني فيلم دارد كه اگر شرايط اكران مناسب بود، بدون حضور در جشنواره فيلم را روانه اكران عمومي خواهيم كرد.‍‏‏ًٌَُِْ
    كارگردان فيلم «دوخواهر» با رد شايعه ممنوع‌التصوير شدن محمدرضا گلزار و اين كه اخبار اين فيلم، به همين دليل كم‌‌تر در اختيار رسانه‌ها قرار گرفته است، به خبرنگار سينمايي فارس گفت: به هيچ وجه چنين موضوعي صحت ندارد و طي مدت فيلمبرداري نيز به هيچ عنوان اين موضوع مطرح نشد.
    وي متذكر شد: در حقيقت، عدم انعكاس خبري و تصويري اين فيلم، به اين علت است كه در مدت اخير به شدت درگير مراحل فني فيلم بوده‌ايم و به اين علت، كمتر اخباري در خصوص «دوخواهر» منعكس شده است كه با پايان مراحل فني اطلاع رساني بسيار بهتري انجام خواهد گرفت.
    بانكي در خاتمه اظهار داشت: در طي مدت اخير چندين بار با گلزار در اين خصوص صبحت كرده‌ام و خبر ممنوع‌التصوير بودن وي كاملا كذب محض است، ضمن اين كه به نظر من سفر خارج از كشور اين بازيگر صرفا جنبه شخصي دارد و نمي‌تواند مانع فعاليت وي شود.
    برپايه اين خبر، محمد بانكي «دوخواهر» را 16 ارديبهشت ماه 87 در اصفهان كليد زد كه تمامي صحنه‌هاي فيلم در اين شهر فيلمبرداري شد.
    محمدرضا گلزار، نيكي كريمي، الناز شاكردوست، حامد كميلي، بهنوش بختياري، پوراندخت مهيمن و احمد پورمخبر بازيگران اصلي فيلم هستند كه فيلمنامه آن را حسين مثقالي و شعله نيك روش نوشته‌اند و داستان پسري جواني است كه همزمان با دوچره متفاوت با دو خواهر ارتباط برقرار مي‌كند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com