1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 428  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۵/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138705220102  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۳۳:۱۱
    ۱۳۸۷/۰۵/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

از حسن‌زاده‌آملي، حاتمي‌كيا و صفارزاده تجليل شد

در مراسم «قابي براي جوانان»، از «طاهره صفارزاده» نويسنده، شاعر و مترجم،«ابراهيم حاتمي‌كيا» سينماگر دفاع مقدس و «حسن زاده آملي»پژوهشگر ديني تجليل شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در مراسم «قابي براي جواني» كه عصر ديروز به همت خانه شهرياران جوان در سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد، از 25جوان موفق و 6 استاد و چهره فرهيخته كشور تجليل شد.
    بنا بر اين گزارش، در اين مراسم، از آيت‌الله حسن‌زاده آملي، آيت‌الله مهدوي‌كني، محمدحسن راستگو، مرضيه دباغ حديدچي، طاهره صفارزاده و ابراهيم حاتمي‌كيا تقدير و قدرداني به عمل آمد.
    در اين مراسم محمدباقر قاليباف شهردار تهران با اشاره به نقش مؤثر جوانان در انقلاب و دفاع مقدس، گفت: شهيد حسن باقري فرمانده نيروي زميني در آن سال‌ها تنها 26 سال داشته‌است و جوانان چه در عرصه فرماندهي و چه در عرصه شجاعت و دلاوري، بزرگترين افتخارات را آفريده‌اند.
    وي با تاكيد بر حضور جوانان در عرصه‌هاي علمي، تصريح كرد: جوانان كشور توانسته‌اند در صحنه‌هاي علمي گوي سبقت را از ديگر سطوح سني بربايند.
    قاليباف در ادامه با اشاره به برگزاري آخرين نمايشگاه علمي كه در حضور مقام معظم رهبري برگزار شد، خاطرنشان كرد: اكثر جواناني كه در اين نمايشگاه شركت كردند توانستند در بيشترين پروژه‌‌هاي علمي استعدادهاي خود را نشان دهند.
    وي با بيان اينكه نبايد با نگاه شعاري و ابزاري از كنار جوانان رد شويم ،تأكيد كرد: نگاه ديگري كه در جامعه وجود دارد نگاه آسيب‌شناسانه است، و بيشتر با اين ديد به‌ جوان نگاه مي‌كنيم بيشتر به جاي اينكه به جنبه فرصت‌ها نگاه كنيم بزرگ‌ترها به جهت سني با نگاه تهديدآميز به جوان توجه مي‌كنيم.
    مسعود صالحي مديرعامل خانه شهرياران جوان در اين مراسم افتخارآفريني جوانان را در عرصه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي و اجتماعي را مثبت ارزيابي كرد و گفت: اين اقدام در واقع ارتباط بين دو نسل محسوب مي‌شود و اين الگوسازي از طريق برنامه‌ريزي‌هاي سازمان فرهنگي و هنري شهرداري بصورت نمادين انجام شده است.
    وي با اشاره به سال نوآوري و شكوفايي اظهار داشت: توجه به خلاقيت و نوآوري جوانان در زمينه‌هاي مختلف همواره مورد توجه بوده است.
    مديرعامل خانه شهرياران جوان با بيان چگونگي انتخاب جوانان موفق گفت: 25 جوان موفق توسط هيئت داوران مستقل از نمايندگان متولي هر حوزه و بر اساس آئين نامه اجرايي انتخاب شده‌اند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com