1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 389  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۵/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138705200106  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۰:۳۷
    ۱۳۸۷/۰۵/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

كوثري:

بنياد بازي‌هاي رايانه‌اي نيازمند حمايت دولت است

يك تهيه كننده سينما گفت: بنياد بازي‌هاي رايانه‌اي مي‌تواند به عنوان اهرمي پيش برنده، هنر-صنعت بازي را در كشورمان رونق بخشد و اين قضيه نيازمند حمايت دولت است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «جهانگير كوثري» تهيه كننده سينما اظهار داشت: نمي‌توان كتمان كرد كه افتخار سينماي ايران پس از انقلاب به واسطه فيلم‌هاي ارزشي حاصل شده ، اما اين نكته را نيز بايد توجه داشت كه امروزه اين هنر صنعت رشدي چشمگير پيدا كرده است به نحوي كه هر روز پيدايش شاخه‌اي جديد از سينما هستيم، بنابراين نبايد تنها به داشته‌هاي فعلي اكتفا كرد.
    وي افزود: بازي‌هاي رايانه‌اي يكي از بهترين مثال‌ها براي توضيح فوق است كه امروز حيات خود را به نحوي از سينما وام گرفته است ولي اين عرصه جديد هنوز در كشور ما به كيفيت لازم دست پيدا نكرده است.
    كوثري تصريح كرد: اما سينماي جهان به واسطه سرمايه‌گذاري مناسب توانسته از اين راه به بسياري از اهداف خود دست پيدا كند كه منفعت مالي يكي از آنها است، حتي در برخي موارد انتقال انديشه‌هاي مورد نظر نيز از طريق بازي‌هاي كامپيوتري به مخاطبان صورت مي‌گيرد.
    وي متذكر شد: كشور ما نيز مي‌بايست از يك جا حركت در اين مسير راه شروع مي‌كرد كه خوشبختانه اين امر با شكل‌گيري بنياد بازي‌هاي رايانه‌اي محقق شده است.
    اين سينماگر در پايان يادآور شد: نكته‌اي كه نبايد از آن چشم‌پوشي كرد، حمايت دولت از اين نهاد تازه تأسيس است تا بتوان در يك پروسه زماني كيفيت محصولات داخلي را با توليدات خارجي همسان كرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com