1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 469  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۵/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138705150108  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۰۱:۵۹
    ۱۳۸۷/۰۵/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

نخستين «دوسالانه فيلم جهان اسلام» سال‌88 برگزار مي‌شود

دبير نخستين دوسالانه فيلم جهان اسلام گفت: اين دوسالانه، توسط فرهنگستان هنر در سال1388برگزار خواهد شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «محمدعلي حسين نژاد» دبير نخستين دوسالانه فيلم جهان اسلام اظهار داشت: آنچه كه مسلم است، اين است كه فرهنگستان هنر خواستار تدارك شكل اجرايي مطلوبي براي اين دوسالانه است.
    وي افزود: از طرفي چون اين دوسالانه با محوريت سينما صورت مي‌گيرد بايد برنامه‌ريزي دقيقي در رابطه با آن انجام شود تا در خور اين رويداد باشد.
    رئيس اسبق سازمان سينمايي سوره ادامه داد: مقدمات اين برنامه، مدت زماني طولاني را در بر گرفت، چرا كه ما نمي‌خواهيم فقط يك برنامه‌اي اجرا شود، بلكه نيت ما برگزاري دوسالانه‌اي جريان‌ساز و مؤثر است كه بتواند كيفيت و تأثيرگذاري لازم را داشته باشد و به همين دليل ما همين با حساسيت و با برنامه‌ريزي دقيق، در پي اجرايي كردن آن هستيم.
    دبير نخستين دوسالانه فيلم جهان اسلام گفت: طي اين مدت به نتايج خوبي در زمينه اجرايي و برنامه‌ريزي رسيده‌ايم كه به محض اتمام آن، آن را به اطلاع رسانه‌ها خواهيم رساند.
    وي زمان برگزاري اين دوسالانه را در سال 88 اعلام كرد و گفت: فرآيند انجام مقدمات برگزاري اين دوسالانه، حداقل 8 تا 12 ماه زمان مي‌برد،چرا كه شناسايي،اطلاع‌رساني و دعوت فيلمسازان معتبر جهان اسلام و ايجاد انگيزه در آنها، بايد با برنامه‌ريزي و فكر انجام شود.
    حسين‌نژاد در انتها گفت: در اين راستا، جلسات متعددي برگزار شده تا جوانب امر، امكانات و منابع مورد نياز سنجيده و بررسي شود.
12 ارديبهشت سال گذشته، در ادامه‌ سياست برگزاري دوسالانه‌هاي جهان اسلام، طي حكمي از سوي ميرحسين موسوي - رييس فرهنگستان هنر - سيف‌ الله داد به‌عنوان رييس و محمدعلي حسين‌نژاد به‌عنوان دبير نخستين دوسالانه فيلم جهان اسلام منصوب شدند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com