1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 673  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۵/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138705130108  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۱:۰۶
    ۱۳۸۷/۰۵/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

استقبال جوانان از سايت اينترنتي «فرزند خاك»

مسئول ستاد هماهنگي اكران فيلم «فرزند خاك»‌ گفت: با توجه به افزايش چشمگير تعداد مراجعين به سايت اينترنتي، و نيز نظراتي كه مخاطبين مستقيما به ستاد انتقال مي‌دهند، مشخص است كه اين شيوه‌هاي جديد مورد استقبال و توجه مخاطبين به ويژه جوانان قرار گرفته است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در آستانه آغاز اكران فيلم سينمايي «فرزند خاك» و با توجه به شيوه‌هاي نو و بديعي كه در تبليغات اين فيلم به كار گرفته شده است، مهدي بشكوفه مسئول ستاد هماهنگي اكران اين فيلم در گفت‌وگويي اظهار داشت: در عصر ارتباطات و اطلاع‌رساني و با توجه به امكان استفاده بهينه از انواع تكنولوژي‌هاي روز در تبليغات سينمايي، سعي كرده‌ايم در برقراي ارتباط هر چه بهتر مخاطبين با اين فيلم ارزشمند و تماشايي، از جديدترين امكانات از جمله بلوتوث، اينترنت و سي‌دي‌هاي مولتي مديا استفاده نماييم.
    او در پاسخ به سوال در خصوص تاثيرات استفاده از اين شيوه‌ها در جذب مخاطب گفت: با توجه به افزايش چشمگير تعداد مراجعين به سايت اينترنتي، و نيز نظراتي كه مخاطبين مستقيما به ستاد انتقال مي‌دهند، مشخص است كه اين شيوه‌هاي جديد مورد استقبال و توجه مخاطبين به ويژه جوانان قرار گرفته است.
    وي افزود: همچنين با توجه به تماس‌ها و مراجعات مكرر از طريق سايت و ستاد از سوي نهادها و مراكز مختلف و ابراز تمايل نهادها به استفاده پرسنل از اين فيلم، با تشكيل كار گروهي در ستاد، كارت‌هايي ويژه طراحي و به صورت پيش فروش در اختيار مراكز مختلف قرار مي‌گيرد تا كاركنان آنها با تسهيلاتي ويژه به تماشاي اين فيلم بنشينند.
همچنين پيش فروش كارت‌هاي ويژه از مدتي قبل آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت و اين كارت‌ها علاوه بر تهران در كليه سينماهاي نمايش دهنده فيلم در شهرستانهاي سراسر كشور نيز قابل استفاده است.
    فيلم سينمايي «فرزند خاك» از روز چهارشنبه شانزهم مرداد در گروهي از بهترين سينماهاي تهران و سراسر كشور به نمايش درخواهد آمد و انتظار مي‌رود با در نظر گرفتن ارزش‌هاي مضموني و ساختاري و نيز توجهي كه بسياري از منتقدين نسبت به اين فيلم نشان داده‌اند، با استقبالي چشمگير از سوي مخاطبين روبرو شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com