1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 640  تاريخ مخابره خبر:  ۷/۵/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138705070106  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۲۲:۳۴
    ۱۳۸۷/۰۵/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

فيلم سينمايي «فرزند خاك» با شيوه‌اي جديد اكران مي‌شود

با نزديك شدن به زمان آغاز اكران فيلم سينمايي «فرزند خاك»، تبليغات اين فيلم همچنان با شيوه‌هايي متفاوت و مبتكرانه ادامه دارد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در تبليغات اين فيلم علاوه بر شيوه‌هاي معمول و سنتي خبر رساني، گام‌هايي نو نيز برداشته مي‌شود كه راه‌اندازي سيستم اطلاع‌رساني و تبليغات اين فيلم با استفاده از فرستنده بلوتوث در تعدادي از سينماهاي تهران، اولين گام ابتكاري در استفاده از ويژگيهاي تكنولوژيك نوين در تبليغات سينمايي است.
    بنا بر اين گزارش، بدين منظور با همكاري شركت توسعه كاوان الكترونيك داتيس(تكانيس)، اولين پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني بلوتوث اين فيلم از روز شنبه پنجم مرداد ماه در سينماهاي استقلال، آزادي، سپيده و بهمن و.... تهران راه‌اندازي شده و علاقمندان مي‌توانند با روشن نمودن بلوتوث دستگاه تلفن همراه خود در مقابل اين سينماها، علاوه بر دريافت اخبار و اطلاعات مربوط به سينماهاي نمايش دهنده و ... ، تيزر زيبايي از اين فيلم و نيز بخشي از موسيقي فيلم و تعدادي از بهترين عكسهاي آن را نيز روي تلفن همراه خود دريافت نمايند.
    همچنين در اقدامي جالب،‌لوح‌هاي فشرده چند رسانه‌اي (سي دي‌هاي مولتي مديا) نيز براي اين فيلم طراحي و آماده شده است كه براي استفاده كاربران رايانه در سراسر كشور در تيراژ وسيع تكثير و به صورت رايگان پخش خواهد شد. اين سي‌دي‌ها حاوي تعدادي از عكس‌هاي منتخب صحنه و پشت صحنه فيلم، تيزرهاي آماده شده نهايي، پوسترهاي طراحي شده براي فيلم و بخش‌هايي برگزيده از موسيقي فيلم به همراه اطلاعات كامل و شناسنامه فيلم شامل فهرست عوامل و ... مي باشد. اين سي‌دي‌ها در آستانه آغاز اكران فيلم، در سينماها و مراكز فرهنگي هنري معتبر در اختيار تماشاگران فيلم و علاقمندان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com