1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 522  تاريخ مخابره خبر:  ۲۷/۱۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138611270204  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۰۰:۳۵
    ۱۳۸۶/۱۱/۲۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

حبيب اسماعيلي:

كارگردانها دچار سردرگمي شده اند

«راننده تاكسي» ساخته مهدي صباغ زاده از روز سه شنبه 23 بهمن در سينماهاي تهران اكران شد.

    حبيب اسماعيلي تهيه كننده فيلم «راننده تاكسي» در گفتگو با خبرنگار سايت سينمايي سوره در پاسخ به زمان بد اكران اين فيلم گفت: ما قراردادمان را با صاحبان سينما از قبل بسته بوديم و طبق آن قرار بود از لحاظ زماني اكران اين فيلم بعد از اكران «توفيق اجباري» باشد و با توجه به اينكه توفيق اجباري به دليل فروش خوب كفه اش دير پايين آمد اكران فيلم ما هم عقب افتاد و پس از آن برخورد با ماه محرم و جشنواره فيلم فجر باعث عقب افتادن زمان اكران شد.
    اسماعيلي در ادامه گفت: يك فيلم زماني كه از سوپراستار برخوردار باشد در مدت زمان بسيار كمي مخاطبان خود را پيدا مي كند اما اگر از سوپراستار برخوردار نباشد ولي داراي يك فيلمنامه خوب باشد با گذشت يك هفته مي تواند مخاطبان خود را پيدا كند.
    اسماعيلي با توجه به زماني كه از اكران فيلم مي گذرد فروش فيلم را خوب اعلام مي كند و مي گويد تبليغات و اطلاع رساني خوب به ما كمك زيادي كرد هميشه مسئله توزيع و تبليغ برايم بسيار بااهميت بوده و برايش ارزش قائل شده ام.
    اسماعيلي درباره فيلم «راننده تاكسي» مي گويد: اين فيلم به خاطر موضوع خوبي كه دارد و بازيگران خوب و همچنين سالم بودنش فيلمي است كه اكران خوبي خواهد داشت و اميدوارم فروش به اين زودي ها به كفه نرسد.
    او در مورد ساخت فيلم مي گويد: وضعيتي كه سينماي كشور ما پيدا كرده كارگردان ها و فيلمسازان ما را دچار سردرگمي كرده است. اگر فيلمي فروش خوبي داشته باشد مي گويند حتماً يك مشكل دارد كه مورد استقبال قرار گرفته و اگر فروش نداشته باشد مي گويند از فيلمهاي معناگرا و فرهنگي است و جذابيت ندارد ولي به نظر من فيلم بايد سالم باشد و حرفي براي گفتن داشته باشد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com