1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 327  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۱۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138611150200  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۱۱:۰۱
    ۱۳۸۶/۱۱/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

خسرو معصومي:

نسبت به كيفيت صداي اكران فيلم معترضم

نشست مطبوعاتي فيلم «باد در علفزار مي پيچد» به كارگرداني خسرو معصومي پس از نمايش اين فيلم در سينما مطبوعات صحرا و با حضور عوامل فيلم برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار سايت سينمايي سوره، خسرو معصومي، الناز شاكردوست، حسين عابديني، فتح اله جعفري جوزاني، كوروش جويباري و هومن معصومي عواملي بودند كه در اين نشست حاضر بودند.
    معصومي درباره ايده فيلم و سوژه فيلم مي گويد: من بعد از ساختن فيلم دوران كودكي با پيشنهاد دوستي تصميم گرفتم خاطراتم را بنويسم و بعد به تصوير بكشم. اين تصميم را بعد از ساخت فيلم پر پرواز به تهيه كننده آن پيشنهاد دادم ولي ايشان قبول نكردند و از اكران و كم گيشه بودن آن فيلم ترسيدند.
    من رسم عاشق كشي را ساختم و فيلم خوبي شد با فروشي خوب. همين امر مرا به ساخت فاز دوم فيلمهايم تشويق كرد و من «جايي در دوردست» را ساختم و بعد سه گانه خود را با ساخت باد در علفزار مي پيچد تكميل كردم.
    معصومي در مورد فضاي تكراري اين سه فيلم مي گويد: برف و زندگي در كوهستان در هر سه فيلم وجود دارد چون من اجدادم متعلق به آن كوه ها هستند مي دانستم آنجا كانون بحران است در آنجا آدم هايي هستند كه براي بقاء خود شأن محيط زيست را نابود مي كنند. در هر سه فيلم مافياي چوب وجود دارد. چيزي كه هميشه ذهن من را به خود مشغول مي ساخت و دوست داشتم از آن فيلم بسازم اين بود كه در آن شرايط نابهنجار، آدم هايي كه بخواهند رويا پردازي كنند، نابود مي شوند و اين واقعاً يك دغدغه بزرگ است.
    الناز شاكردوست كه براي بار دوم در روز چهارم پشت تريبون نشست مطبوعاتي نشسته بود درخصوص برقراري ارتباط با نقشش در فيلم گفت: كاراكتر شوكا خيلي دور از خود من بود روز اول كه فيلمنامه را خواندم ترس وجودم را گرفت ولي آقاي معصومي به من بسيار كمك كرد تا شخصيتم را باور كنم و بتوانم به مخاطبم اين باور را انتقال دهم. او در مورد لهجه خود در فيلم مي گويد: من تنها به خاطر اينكه مخاطب الناز شاكردوست را تكراري نبيند كمي لهجه به خود گرفتم.
    حسين عابديني بازيگر آذري زبان اين فيلم در مورد نقش خود كه يك جوان عاشق است مي گويد: همه به من مي گويند نقش هايت در همه فيلمها تكراري است يعني يك جوان عاشق ولي بايد بگويم در سينماي ايران فيلمهاي عاشقانه زياد است ولي من غير از عاشق بودن نقش هاي متفاوت ديگري نيز بازي كردم.
    فتح اله جعفري جوزاني تهيه كننده اين فيلم در مورد اميد به فروش فيلم اش مي گويد:‌ كارهايي كه ما تا حال در جوزان فيلم تهيه كرده ايم نشان دهنده اين بوده است كه فيلم را فقط براي فروش نشاختيم و تلاشمان بيشتر براي كسب رضايت مخاطب بوده و گيشه در مرحله دوم اهميت است. و اين يك امر طبيعي است كه هر تهيه كننده اي اگر سرمايه اش برنگردد نمي تواند فيلم بعدي خود را بسازد ولي باارزش بودن فيلم براي من در اولويت است.
    هومن معصومي طراح صحنه فيلم نيز در مورد فيلم و كار خود مي گويد: كار در طبيعت و جنگل سومين تجربه من است. ساخته كلبه و لوكيشن هاي فيلم را يك ماه قبل از فيلمبرداري شروع كرديم و برف براي ما مشكل خاصي را بوجود نياورد.
    در آخر نشست كوروش جويبار بازيگر ناتوان ذهني فيلم در مورد احساسش در مورد اين فيلم گفت: اين فيلم را دوست دارم، آنجا برف زياد بود و من برف بازي را دوست دارم و از آقاي معصومي و پدر و مادرم تشكر مي كنم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com