1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 384  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۱۰/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138610250202  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۱:۲۳
    ۱۳۸۶/۱۰/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

طي حكمي از سوي حسن بنيانيان:

رحمت اله محرابي رئيس سينما آزادي شد

رحمت اله محرابي به عنوان مدير مجموعه فرهنگي هنري آزادي (سينما آزادي) از سوي حسن بنيانيان رياست حوزه هنري منصوب شد.

    به گزارش خبرنگار سايت سينمايي سوره، رحمت اله محرابي كه پيش از اين سابقه حضور فعال در عرصه سينما، توليد و كارگرداني سينما را داشته است روز گذشته طي حكمي به اين سمت منصوب شد.
    سينما آزادي كه پس از فروردين سال 1372 دچار حريق شد تا امسال كه به همت حوزه هنري و شهرداري تهران احياء مجدد گرديده است جزو سينماهاي از بين رفته كشور محسوب مي شود پيش از اين سينما آزادي مديريتهاي مختلفي را چه در عرصه هنري چه در عرصه فرهنگي به خود ديده بود كه در دوره هاي آخر حميد لولايي پيش از شناخته شدن در عرصه بازيگري يكي از مديران اين سينما به شمار مي آمد.
    گفتني است اين سينما به خاطر سابقه درخشانش در اكران كردن فيلمهاي فرهنگي (ايراني و خارجي) به عنوان ثقل مركزي سينماهاي كشور و همچنين مركزي براي توليد ايده ها و جريانات فرهنگي ـ سينمايي كشور بود.
    دكتر قاليباف شهردار تهران در كلنگ زني اين سينما عنوان كرده بود كه سينماي فوق در روز 22 بهمن سال 1386 افتتاح خواهد شد و اهالي سينماي ايران با افتتاح اين سينما اميدوارند كه خون تازه اي در رگهاي سينماي ايران جاري شود.
    وي فارغ التحصيل كارشناسي ادبيات دراماتيك است. وي مدير كل دفتر تكنولوژي آموزشي وزارت آموزش و پرورش، دبير جشنواره بين المللي فيلم هاي آموزشي تربيتي رشد، دبير جشنواره نرم افزارهاي چند رسانه اي، مدير شبكه اطلاع رساني رشد وزارت آموزش و پرورش، دبير شوراي هنري وزارت آموزش و پرورش و مسئول كميته سنيما و تلويزيون مي باشد. محرابي داراي تأليفاتي در زمينه هنرهاي نمايشي، نمايش نامه نويسي و چند قصه و نمايش نامه است و مجري طرح توليد تعداد زيادي از فيلم هاي آموزشي، تربيتي و علمي براي دانش آموزان كشور مي باشد.
   
حكم انتصاب رحمت اله محرابي به اين شرح است:
برادر گرامي جناب آقاي رحمت اله محرابي
سلام عليكم
    اينك كه به ياري خداوند سبحان و اقدام مشترك حوزه هنري و شهرداري تهران، مجتمع فرهنگي سينما آزادي در آستانه بهره برداري قرار گرفته است، و با توجه به توافقنامه حوزه هنري و شركت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران، جنابعالي كه خود از صاحب نظران عرصه سينما هستيد و سالها حضور در عرصه فرهنگي را تجربه كرده ايد به عنوان مدير فرهنگي اين مجتمع منصوب مي نمايد.
    همانطور كه اطلاع داريد سينماي آزادي حاوي خاطرات بسيار دلنشين براي همه دوستداران سينماي ايران بوده است و انتظار مي رود با توجه به وجود پنج سالن نمايش و آخرين تجهيزات مدرن روز، با تدبير و مديريت جنابعالي در نحوه ارائه خدمات فرهنگي در اين مجتمع فرهنگي، شرايط براي حضور هرچه بيشتر خانواده ها براي بهره گيري از هنر متعهد و تقويت سينماي ملي فراهم گردد.
    از آنجا كه گزينش مطلوب فيلمها و ساير برنامه هاي فرهنگي و به ويژه نوآوري در نحوه انتخاب و اكران فيلمها و پاسخ گويي به نيازهاي متنوع فرهنگي و هنري مراجعه كنندگان به اين مجتمع، مستلزم هماهنگي و پشتيباني بخش هاي مختلف حوزه هنري است، كار گروهي با حضور اينجانب، معاونت سينمايي و معاونت اداري و مالي و جنابعالي، مسائل و نيازها و برنامه هاي اين مجتمع را مورد بررسي و تصويب و پشتيباني قرار خواهد داد.
    توفيقات جنابعالي را در شكل دهي به يك محيط مساعد فرهنگي براي حضور خانواده هاي فرهنگ دوست ايراني از خداوند منان مسئلت مي نمايم.

                                                                                     حسن بنيانيان
                                                                 رئيس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com