1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 645  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۱۰/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138610090201  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۲:۰۷
    ۱۳۸۶/۱۰/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

"باد در علفزار مي‌پيچد" در آخرين مراحل فني است

فيلم سينمايي "باد در علفزار مي‌پيچد" به کارگرداني خسرو معصومي در آخرين مراحل فني براي حضور در جشنواره فيلم فجر قرار دارد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از مهر، معصومي درباره وضعيت تازه‌ترين فيلم سينمايي خود گفت: "فيلم هم اکنون آخرين مراحل فني را پشت سر مي‌گذارد و تا جشنواره فيلم فجر آماده نمايش خواهد شد. مرحله صداگذاري چندي پيش به پايان رسيد و تنها ميکس نهايي آن باقي مانده که توسط عوامل در حال انجام است."
    کارگردان "باد در علفزار مي‌پيچد" افزود: "همزمان با انجام اين مراحل فني ساخت موسيقي متن فيلم توسط ناصر شکرايي در حال انجام است که مراحل پاياني خود را پشت سر مي‌گذارد. در کل زمان زيادي تا آماده شدن فيلم باقي نمانده و مشکلي از اين بابت در آستانه جشنواره فجر نداريم."
    وي تصريح کرد: "کپي فيلم به هيأت انتخاب جشنواره تحويل داده شده تا داوران درباره حضور آن در جشنواره تصميم‌گيري کنند. با توجه به ساختار و مضمون "باد در علفزار مي‌پيچد" به نمايش فيلم و استقبال از آن در جشنواره بسيار خوشبينم و اميدوارم در جشنواره حضور داشته باشد."
    "باد در علفزار مي‌پيچد" سومين قسمت از سه‌گانه معصومي در ادامه "رسم عاشق‌کشي" و "جايي در دوردست" است. داستان فيلم روايتگر شوکا دختر جواني است که به علت فقر خانواده مجبور مي‌شود به ازدواج با پسري عقب‌افتاده تن دهد و کمي از مشکلات خانواده بکاهد. اما جليل شاگرد خياط دل در گرو شوکا دارد و اين موضوع حوادثي را به همراه مي‌آورد.
    الناز شاکردوست، رضا ناجي، حسين عابديني، مائده طهماسبي، مهران رجبي و جمال اجلالي در اين فيلم بازي کرده‌اند و ساير عوامل آن عبارتند از نادر معصومي مدير فيلمبرداري، هومن معصومي طراح صحنه و لباس، احمد صالحي صدابردار و فتح‌الله جعفري جوزاني تهيه‌کننده و مجري طرح.
    معصومي همچنين درباره وضعيت فيلم تلويزيوني "تاريکي" اظهار داشت: "اين فيلم آخرين مراحل تصويربرداري را در تهران سپري مي‌کند و فکر مي‌کنم فيلمبرداري تا چهار پنج روز ديگر به پايان برسد." در فيلم تلويزيوني "تاريکي" حسين ياري، غزل صارمي، جمشيد گرگين، کامران فيوضات، قدرت دلاوري و مهرداد فلاحتگر بازي کرده‌اند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com