1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 498  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۱۰/۱۳۸۶  نوع : مصاحبه
 کد خبر : 138610030201  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۰۴:۴۲
    ۱۳۸۶/۱۰/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

حبيب ايل بيگي:

براي رسانه هاي گروهي به دنبال سينما صحرا هستيم، رايزني همچنان ادامه دارد

حبيب ايل بيگي: بازتاب جشنواره فجر توقعي است كه ما از خبرنگارها داريم تا مردم علاقه مند شوند فيلمها را ببينند.

    به گزارش خبرنگار سوره، «حبيب ايل بيگي»‌ در گفتگو با سوره خبر داد: در مورد انتخاب سينما مطبوعات ما تقاضاها را جمع آوري و آناليز كرده ايم از طرفي تعداد خبرنگارهاي سايت هاي خبري، مطبوعات، خبرگزاري ها، انجمن منتقدان و نويسندگان و برنامه هاي راديويي و تلويزيون را مشخص كرده ايم و مي دانيم كه هر رسانه چند خبرنگار دارد. درسال قبل كه سينما فلسطين سينماي مطبوعات بود هدف و بحث اين بود كه با داشتن 3 سالن بتوانيم به صورت متنوع فيلمها را نمايش دهيم تا افراد براي ديدن فيلمهاي خارجي مجبور نشوند كه به سينماهاي ديگر بروند. ولي استقبالي از فيلمهاي خارجي نشد و توجه اهالي مطبوعات و رسانه ها بيشتر متمركز به سينماي ايران بود كه به نظر من بايد به اين موضوع رسيدگي و تصميماتي گرفته شود تا فيلمهاي خارجي خوب، كه در طول سال اكران مي شود در جشنواره ديده شود.
    به همين منظور ما براي تحقق اهدافمان به سينمايي نياز داريم كه تعداد صندلي بيشتري داشته باشد تا بتوانيم از مطبوعات و رسانه ها،‌ تعداد خبرنگار بيشتري را پذيرا باشيم. يكي از سينماهاي مدنظر ما سينما صحرا است ولي هنوز مشخص نيست.
    ايل بيگي درخصوص سخت گيري هاي مربوط به حضور خبرنگاران ادامه داد: ما در دو سال گذشته بعد از برگزاري جشنواره اقدام به تحليل محتواي برايند كار خبرنگارها كرديم بخصوص رسانه هاي مكتوب و مي دانيم در هر روزنامه و خبرگزاري و سايت خبري چه مقدار كار انجام شده است. و الان به راحتي مي توانيم مشخص كنيم كه هر رسانه با توجه به بازده كاري كه داشته به چه تعداد خبرنگار در جشنواره نياز دارد.
    براي ما مهم است كه ببينيم در مقابل سرويسي كه جشنواره در اختيار خبرنگاران قرار مي دهد چه بازده كاري مي بيند و محصولش چه مي شود. اينكه در ارتباط با جشنواره چقدر مي نويسند براي ما فرقي نمي كند، اينكه مثبت بنويسند يا منفي هم فرقي نمي كند در كل بازتاب جشنواره توقعي است كه ما از خبرنگار داريم تا مردم علاقه مند شوند فيلمها را ببينند.
    جشنواره فجر كه به نوع خودش كم نظير است بايد توسط رسانه ها انعكاس خوبي داشته باشد. رسانه هاي متنوع حضور خواهند داشت تا علاقه مندان به جريان سينما بتوانند از طرق مختلف از جريانات جشنواره مطلع باشند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com