1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 375  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609200212  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۲۰:۱۰
    ۱۳۸۶/۰۹/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

شرف الدين:

«فرزند صبح» تا 5 ماه ديگر آماده نمايش مي‌شود

تهيه‌كننده فيلم «فرزند صبح» گفت: تخمين مي‌زنم تا 5 ماه ديگر «فرزند صبح» آماده نمايش شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از فارس،‌ محمدرضا شرف‌الدين در مورد مراحل فني اين فيلم گفت: براي شروع كار تدوين بايد تمام راش‌هاي موجود ابتدا تبديل شود تا بتوان روي فرمت ديجيتال آنها كار تدوين را شروع كرد كه اكنون اين كار در استوديو بديع در حال انجام است ولي به علت زياد بودن راش‌ها اين مرحله طول مي‌كشد.
    وي افزود: همزمان نيز قرارداد تدوين اين فيلم با سيف الله داد منعقد شده تا پس از پايان تبديل، تدوين فيلم را آغاز كنيم.
    وي در مورد زمان احتمالي آماده شدن فيلم « فرزند صبح» براي نمايش عمومي گفت: با احتساب تمام مراحل فني ( تدوين، ميكس صدا، ساخت موسيقي و ...) تخمين مي‌زنم كه حدود 5 ماه تا آماده شدن فيلم طول بكشد.
    وي تصريح كرد: البته بخشي از مراحل فني فيلم ، تبديل آن از فرمت سوپر 35 به سي‌و پنج ميلي‌متري است كه ممكن است در فرانسه يا انگليس انجام شود كه البته اخذ اين تصميم پس از تست كردن امكانات داخلي انجام خواهد شد و در صورت دست نيافتن به كيفيت مورد نظر به خارج از كشور خواهيم رفت.
    شرف‌الدين افزود: تخمين پنج ماه براي آماده شدن فيلم در صورتي است كه مساله تامين بودجه باعث طولاني تر شدن اين زمان نشود.
    اين تهيه‌كننده در ادامه در مورد انتخاب يك آهنگساز خارجي براي ساخت موسيقي « فرزند صبح » كه در مورد آن اخباري منتشر شده بود گفت: ما بين سه آهنگساز در ترديد هستيم و البته هنوز اصل موضوع انتخاب آهنگساز خارجي محل مناقشه است. چون آهنگسازان مجرب و بسيار خوبي كه كاملا آشنا به فرهنگ ايراني و اسلامي هستند در ايران داريم ولي حقيقت موضوع اين است كه مدتها است آهنگ جديد و ماندگاري درعرصه موسيقي فيلم خلق نشده و حس مي‌كنم بايد در عرصه موسيقي فيلم در سينما اتفاق بزرگي بيفتد و « فرزند صبح» مي‌تواند محل اين اتفاق باشد.
    شرف الدين در مورد توليد پروژه«فرزندصبح»و مسايل مربوط به آن گفت: سعي كرديم در فرزند صبح همه چيز به شكل حرفه‌اي و كاملا آزموده شده انتخاب شود و هميشه هم به استفاده از نيروهاي داخلي تاكيد داشتيم.
    شرف‌الدين با اشاره به مسائل مربوط به انتخاب بازيگر در اين فيلم گفت: وقتي توليد اين پروژه را‌ آغاز كرديم، قصد داشتيم از «شون كانري» براي ايفاي نقش حضرت امام استفاده كنيم اما وقتي توانمندي‌هاي بازيگران ايراني را ديديم تصميم گرفتيم كه از بازيگران ايراني در اين فيلم استفاده شود.
    وي افزود: استفاده از مسائلي مثل فرمت سوپر 35 و ديگر بازيگران مجرب نيز به خاطر تلاش در حرفه‌اي بودن اين فيلم بود كه خوشبختانه نتيجه نهايي‌اش براي من به عنوان يك تهيه‌كننده رضايت بخش بود.
    شرف‌الدين در پايان در مورد عكسهاي منتشر شده از « فرزند صبح» گفت: عكسهاي اصلي فيلم همه با فرمت اسلايد 120 است و عكسهاي منتشر شده عكسهاي ديجيتال است كه براي منظورهايي مثل تست‌ گريم يا حفظ راكورد صحنه گرفته شده و به زودي عكسهاي اصلي صحنه آماده و توزيع مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com