1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 649  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609110109  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۰۱:۳۳
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

تدوين "صد سال به اين سال‌ها" به پايان مي‌رسد

محمدرضا موئيني از پايان تدوين فيلم سينمايي "صد سال به اين سال‌ها" به کارگرداني سامان مقدم ظرف يک هفته آينده خبر داد.

به گزارش سايت سينمايي سوره، تدوينگر فيلم سينمايي "صد سال به اين سال‌ها" گفت: "کار تدوين تقريبا به پايان رسيده و هم اکنون آخرين مراحل آن را پشت سر مي‌گذاريم. در روزهاي اخير براي مرتبه دوم و سوم تدوين فيلم را بازبيني و تغييراتي را اعمال کردم. براي دقت بيشتر و کيفيت بهتر تدوين چند بار فيلم را از ابتدا تماشا کردم تا از نظر تديون و ضرباهنگ مشکل نداشته باشد."
وي در ادامه افزود: "در حال حاضر منتظر تيتراژ "صد سال به اين سال‌ها" هستيم تا کارهاي مربوط به آن را انجام دهيم و تدوين را به پايان برسانيم. از آنجا که تيتراژ اين کار تصويري است بايد هر چه سريعتر اسامي عوامل فيلم را دريافت و نسبت به تدوين ساير بخش‌هاي فيلم اقدام کنيم. فکر مي‌کنم با وضعيت کنوني فيلم تدوين نهايي آن حداکثر تا يک هفته آينده به پايان برسد."
موئيني با اشاره به مضمون و محتواي "صد سال به اين سال‌ها" گفت: "مهمترين نکته در تدوين هر فيلم يافتن نوع روايت و انجام مراحل تدوين مطابق با آن است. هر فيلم در واقع روايت خاص خود را دارد و از اين نظر تدوين آن به نوعي متفاوت با اثري ديگر است. با اين وجود به دليل فضا و مضمون اين فيلم که يک دوره زماني 25 ساله را شامل مي‌شود تدويني دقيق و ويژه را مي‌طلبيد."
تدوينگر "صد سال به اين سال‌ها" افزو: "حجم کار نيز بسيار بالا بود، به طوري که اکنون حدود 70 روز است مشغول تدوين اين فيلم هستم. در حالي که دستيارانم چند روز زودتر کار را شروع کرده بودند. در اين 70 روز به صورت روزانه 12 ساعت مشغول کار تدوين بودم و اين نشاندهنده حجم بالاي کار است. اميدوارم حاصل اين تلاش فراوان کاري قابل قبول و چشمگير باشد."
موئيني در پايان تاکيد کرد: "با انجام تدوين بخش‌هايي از فيلم، پرده‌هاي اول و دوم آن را روز سه‌شنبه براي انجام مراحل صداگذاري تحويل عوامل خواهيم داد تا صداگذاري "صد سال به اين سال‌ها" از چند روز آينده آغاز شود."
"صد سال به اين سال‌ها" با بازي فاطمه معتمد آريا، پرويز پرستويي، رضا کيانيان و علي قربانزاده داستان زندگي زني به نام ايران را در سه مقطع سني او به تصوير مي‌کشد. مقدم اين روزها مجموعه تلويزيوني "پريدخت" را براي پخش در ماه محرم امسال آماده مي‌کند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com