1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 606  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609100230  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۵۱:۴۲
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

فيلم جديد داودنژاد در انتظار تائيد فارابي

مهدي همايونفر از تائيد نشدن فيلمنامه فيلم سينمايي "چشم" به کارگرداني عليرضا داودنژاد در بنياد سينمايي فارابي با وجود گذشت دو ماه از ارائه آن خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، تهيه‌کننده "چشم" درباره وضعيت اين پروژه سينمايي گفت: "وضعيت ساخت فيلم هنوز مشخص نيست. هم اکنون فيلمنامه را براي تائيد تحويل فارابي داده‌ايم و با وجود گذشت حدود دو ماه هنوز مسئولان به صورت کتبي آن را تائيد نکرده‌اند. به همين دليل شروع پروژه در گروه تصويب و تائيد نهايي فيلمنامه از سوي فارابي است تا پس از تصويب کار را آغاز کنيم."
    وي افزود: "از آنجا که اکثر صحنه‌ها و اتفاقات فيلم در زمستان رخ مي‌دهد برايمان بسيار مهم است که به سرعت توليد پروژه را شروع و در فصل زمستان آن را تصويربرداري کنيم. اگر اين فصل را از دست بدهيم توليد پروژه امسال منتفي و به زمستان سال بعد موکول مي‌شود. به همين دليل اصرار داريم ساخت "چشم" را در ماههاي پاياني سال آغاز کنيم."
    همايونفر درباره مضمون و محتواي "چشم" گفت: "عنوان فيلم انتخاب داودنژاد از کتاب "حرمان حور" است و فيلم در ژانر دفاع مقدس توليد خواهد شد. اين فيلم برگرفته از خاطرات شهيد احدي و دستنوشته‌هاي او در دوران دفاع مقدس است. هر چند اين اولين تجربه داودنژاد در عرصه سينماي دفاع مقدس است، اما با تجربه و سابقه زياد اين فيلمساز به نتيجه کار بسيار خوشبين و اميدوارم."
    اين تهيه‌کننده همچنين درباره وضعيت فيلم سينمايي "آنکه دريا مي‌رود" گفت: "اين فيلم مدت‌هاست آماده شده و در انتظار اکران در سينماهاست. متاسفانه با وجود تلاش و مذاکره فراوان هنوز نتوانسته‌ايم با پخش‌کننده‌ها براي اکران اين فيلم قرارداد امضا کنيم و هنوز وضعيت اکران آن نامشخص است، هر چند امکان پخش اين فيلم جنگي از صدا و سيما هم وجود دارد اما ترجيح مي‌دهم فيلم ابتدا در سينماها به اکران درآمده و سپس از تلويزيون پخش شود."
    "آنکه دريا مي‌رود" نخستين فيلم سينمايي جنگي آرش معيريان است که فيلمنامه را او و حبيب احمدزاده به صورت مشترک نوشته‌اند و در آن بازيگراني چون هومن سيدي، افشين هاشمي، محمدرضا فرزين، سليمه رنگزن و پرويز چابهار به ايفاي نقش پرداخته‌اند. اين فيلم در بيست و پنجمين جشنواره فيلم فجر در بخش مسابقه سينماي ايران اکران شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com