1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 609  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609060117  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۱۷:۵۰
    ۱۳۸۶/۰۹/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

«صلح ميرزايي»:

"هدف اصلي" تلفيق ژانر معناگرا و رزمي است

کارگردان فيلم سينمايي "هدف اصلي" اين فيلم را تلفيقي از ژانر معناگر و رزمي دانست که مي‌تواند با مخاطب خود به خوبي ارتباط برقرار کند.

به گزارش سايت سينمايي سوره، قدرت‌الله صلح‌ميرزايي درباره فيلم تازه خود گفت: "فيلم "هدف اصلي" به عنوان يک فيلم ارزشي ساخته شده که نگاهي نيز به ژانر معناگرا دارد. در شرايط فعلي سينماي ايران متاسفانه فيلم‌هاي معناگرا کمتر مخاطب دارند. من در اين فيلم سعي کردم با حفظ جاذبه‌هاي نمايشي با مخاطب نيز ارتباط خوبي برقرار کنم."
وي افزود: "اين فيلم ساختاري غني، فيلمبرداري خوب و داستان جذابي دارد. سوژه فيلم تکراري نيست و به گونه‌اي ژانر رزمي را در سينما که سال‌ها فراموش شده احياء مي‌کند. البته اين فيلم در کنار تلفيق ژانر معناگرا و رزمي از درونمايه طنز نيز برخوردار است."
کارگردان "علف‌هاي هرز" ادامه داد: "سينماي ايران به گونه‌هاي مختلف نياز دارد و در سال‌هاي اخير بيشتر گونه طنز مخاطب را به سينماها جذب کرده و ژانرهاي ديگر کمتر مورد توجه قرار گرفته است. من با ساخت "هدف اصلي" سعي کردم به نوعي مخاطب را با اين گونه سينما آشتي دهم."
وي با اشاره به وضعيت اکران فيلم‌هاي ارزشي در سينما گفت: "متاسفانه شرايط سينماي ما در حال حاضر باعث شده وقتي فيلم ارزشي ساخته مي‌شود يکسال و نيم در نوبت اکران بماند. اما فيلم‌هاي تجاري پس از ساخت به سرعت اکران مي‌شوند. اين باعث مي‌شود فيلمسازان ارزشي نيز جذب سينماي تجاري شوند. مسئولان سينمايي بايد اين فاصله‌ها را از بين ببرند تا سينماي فرهنگي و ارزشي حفظ شود."
صلح ميرزايي درباره ميزان استقبال مخاطب از فيلم "هدف اصلي" گفت: "نبايد به "هدف اصلي" مانند فيلم‌هاي گذشته من که پرفروش بودند نگاه شود. اما فکر مي‌کنم با توجه به جاذبه‌هاي نمايشي و سوژه، اين فيلم نيز با مخاطب ارتباط خوبي برقرار کند و مورد استقبال قرار گيرد."
"هدف اصلي" از چهارشنبه هفتم آذرماه در گروه سينمايي قدس به نمايش درمي‌آيد و سينماهاي نمايش‌دهنده آن عبارتند از فرهنگ، اريکه ايرانيان، ايران، پارس، جمهوري، المپياد، شاهد، تهران، جي و موزه سينما. البته اين فيلم همزمان در سينماهاي کرمان و يزد نيز به نمايش درمي‌آيد و به تعداد سينماهاي آن در هفته آينده اضافه خواهد شد.
در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: در شب خواستگاري دختر يراقچي که حالا مردي ثروتمند شده، امير خواستگار سابق دختر او که يک رزمي کار است مراسم را به هم مي زند. پس از آن سامان خواستگار جديد تصميم مي‌گيرد تلافي کند.
در "هدف اصلي" اکبر عبدي، سيروس گرجستاني، حديث فولادوند، پوراندخت مهيمن، جمشيد شامحمدي، زهره حميدي، کامران پيرنيا، اميرحسين آرمان و امير مرتضوي بازي مي‌کنند. ديگر عوامل آن عبارتند از نويسندگان: محمد نشاط و حسن انصاريان، مدير فيلمبرداري: فرج حيدري، صدابردار: جهانگير ميرشکاري و ...
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com