1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 390  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609060107  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۲۴:۴۱
    ۱۳۸۶/۰۹/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

صدري آهنگساز "آن مرد آمد" شد

حميدرضا صدري ساخت موسيقي متن فيلم سينمايي "آن مرد آمد" به کارگرداني حميد بهمني را آغاز کرد.

به گزارش سايت سينمايي سوره، بهمني با اعلام اين خبر گفت: "پس از صحبت‌هايي که با حميدرضا صدري داشتيم براي همکاري مشترک در اين فيلم به توافق رسيديم و صدري موسيقي متن "آن مرد آمد" را خواهد ساخت. او از سه روز پيش کار خود را شروع کرده و به زودي تکليف موسيقي متن فيلم نيز مشخص خواهد شد."
کارگردان "آن مرد آمد" افزود: "از آنجا که فيلم دو فضاي کاملا متفاوت از دوران دفاع مقدس و زندگي شهري معاصر را به تصوير مي‌کشد نيازمند موسيقي ويژه و خاص است. از اين رو بارها در مورد فضاي موسيقي فيلم با صدري گفتگو و تبادل نظر کرديم. به او پيشنهاد دادم موسيقي را بر اساس يک ملودي خاص مذهبي بسازد و او هم اکنون مشغول انجام اين کار است."
در حال حاضر مراحل حسين مهدوي "آن مرد آمد" را صداگذاري مي‌کند و احتمالا ظرف يک هفته آينده اين مرحله به پايان مي‌رسد. بهمني با ابراز اميدواري از نمايش "آن مرد آمد" در جشنواره فجر افزود: "عوامل براي رساندن فيلم به جشنواره تلاش مي‌کنند و فکر مي‌کنم احتمال آن نيز بسيار بالاست. اگر مشکلي پيش نيايد مي‌توانيم دور از فضاي نگراني‌هاي مرسوم فيلم را به جشنواره برسانيم."
"آن مرد آمد" داستان پدر و دختري است که با يکديگر اختلاف دارند، اما با وخيم شدن حال پدر به دليل مجروح شدن در جنگ اتفاقي جديد مي‌افتد. جمشيد هاشمپور، آتنه فقيه نصيري، کورش تهامي، علي دهکردي، عبدالرضا زهره کرماني و کاوه سماکباشي بازيگران فيلم هستند که به تهيه‌کنندگي محسن علي اکبري و بر اساس فيلمنامه شادمهر راستين در شرکت سينمايي هفت آسمان توليد شده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com