1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 552  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609040224  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۴۰:۲۰
    ۱۳۸۶/۰۹/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

حسن‌پور نگران "مرواريد سياه" است

سيروس حسن‌پور براي توليد فيلم سينمايي "مرواريد سياه" نيازمند يک سرمايه‌گذار است که در صورت فراهم نشدن سرمايه و از دست دادن فصل احتمال دارد فيلم ساخته نشود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين فيلمساز درباره روند توليد فيلم سينمايي "مرواريد سياه" گفت: "فيلمنامه را به بنياد سينمايي فارابي و کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان داده‌ام تا در تامين سرمايه و توليد پروژه همکاري کنند، ولي همچنان منتظرم. البته با نظر مسئولان کانون فيلمنامه را يکبار ديگر بازنويسي کردم و اميدوارم به زودي مساعدت لازم انجام شود."
    حسن‌پور در ادامه افزود: "قرار بود فيلم را فصل پائيز و همزمان با تخمگذاري لاک‌پشت‌ها در جزاير جنوبي کشور کليد بزنيم. سال گذشته اين امر ميسر نشد و امسال هم به شدت نگران فراهم نشدن سرمايه توليد و از دست رفتن فصل هستم. در اين صورت ممکن است امسال هم "مرواريد سياه" ساخته نشود."
    کارگردان "تصميم کبري" در ادامه تصريح کرد: "پروژه سينمايي "مرواريد سياه" براي پيش توليد به زمان زيادي نياز دارد. ديدن لوکيشن ها، انتخاب بازيگران و عوامل پشت دوربين براي توليد فيلمي باکيفيت قطعا زمان زيادي را مي‌طلبد که اگر زودتر اقدام نکنيم، نتيجه مطلوب حاصل نخواهد شد."
    حسن‌پور ادامه داد: "دوستان و مسئولان محترم فرهنگي انتظار فيلم‌هاي خوب و باکيفيت از کارگردانان دارند، ولي ابزار لازم را براي آنها فراهم نمي‌کنند. اگر سرمايه لازم به موقع و به اندازه در اختيار توليدکنندگان قرار گيرد، با صبر و حوصله فيلمي خوب مي‌سازند. ولي طبيعتا نتيجه کار عجولانه همان آفتي است که گريبان فيلم‌هاي ما را گرفته است."
    وي در پاسخ به اين سئوال که "مرواريد سياه" به فضاي کداميک از آثار قبلي‌اش نزديک است گفت: "سه کار قبلي من از مضامين و داستان‌هاي کتاب‌هاي درسي الهام گرفته بود. ولي "مرواريد سياه" ربطي به کتاب درسي ندارد. فيلم بيشتر درباره آداب و رسوم و زندگي کودکان و نوجوانان منطقه جنوب کشور است."
    "مرواريد سياه" درباره پسربچه‌اي است که پدرش صياد مرواريد است. بعد از اتفاقاتي که براي پدر رخ مي دهد، کودک با لاک‌پشت‌هايي که در ساحل تخمگذاري مي‌کنند، ارتباط نزديک پيدا مي کند. فيلمنامه را حسن‌پور با همکاري محمد مرادپور نوشته و هنوز تهيه‌کننده اين فيلم سينمايي مشخص نشده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com