1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 471  تاريخ مخابره خبر:  ۲۷/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608270221  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۵۲:۲۲
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

بزرگان سينما "زندگينامه استاد مشايخي" را روايت مي‌کنند

مستند بلند "زندگينامه استاد جمشيد مشايخي" با حضور مسعود کيميايي، خسرو شکيبايي، پرويز پرستويي، حميد سمندريان، امين تارخ و ... در مراحل پاياني توليد است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، تهيه‌کننده پروژه "زندگينامه استاد مشايخي" گفت: اين فيلم به کارگرداني اميرمهرتاش مهدوي توليد مي‌شود و تاکنون هنرمنداني چون عزت‌الله انتظامي، محمدعلي کشاورز، مرضيه برومند، جهانگير الماسي، نيکي کريمي، داود رشيدي، اکبر عبدي، فاطمه معتمدآريا، بيژن بيرنگ، جلال‌الدين معيريان، محمدرضا فروتن، رامبد جوان، پانته‌آ بهرام و ... درباره اين چهره ماندگار عرصه هنر صحبت کرده‌اند."
    جمشيد شاه‌محمدي در ادامه افزود: "بخش عمده‌اي از صحنه‌هاي اين فيلم مستند، فيلمبرداري شده و قرار است مابقي صحنه‌ها نيز در روز بزرگداشت جمشيد مشايخي که در دهه اول آذرماه برگزار خواهد شد گرفته شود. در اين روز بخش‌هايي از گفتگوهاي انجام شده نيز پخش خواهد شد."
    وي سپس با اشاره به حجم بالاي گفتگو و محدوديت استفاده کامل از آنها در اين فيلم مستند گفت: "با توجه به حجم بالاي گفتگوها تصميم بر اين است مشروح کامل صحبت‌هاي هنرمندان در قالب کتاب همراه با تصاويري منتشر نشده از جمشيد مشايخي در فيلم‌ها و سريال‌هاي مختلف به چاپ برسد و همراه با فيلم به بازار عرضه شود."
    شاه‌محمدي در خصوص چگونگي پخش مستند "زندگينامه استاد مشايخي" نيز خاطرنشان ساخت: "اين فيلم در قالب CD به بازار عرضه خواهد شد و همزمان با آن نيز کتاب مورد نظر چاپ و عرضه مي شود. پرويز پرستويي گوينده متن اين فيلم است که در بخش‌هايي که فيلم به روايت زندگي استاد مي‌پردازد روي تصاوير صحبت مي‌کند. گفتار متن را هم الهام قره‌خاني نوشته است."
    اميرمهرتاش مهدوي نيز درباره کارگرداني فيلم مستند "زندگينامه استاد مشايخي" گفت: "هدف از ساخت اين مستند در درجه اول، قدرداني از اين چهره ماندگار در عرصه هنر ملي و ثبت فيلمي با حضور برترين‌هاي سينما و تئاتر درباره شخصيت هنري جمشيد مشايخي است."
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com