1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 571  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608230222  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۵۷:۳۱
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

دبير جشنواره فيلم كوتاه تهران پيام داد:

جشن بزرگ سينماي كوتاه با شكوهي مضاعف همراه شد

«ناصر باكيده» طي پيامي به جشنواره فيلم كوتاه تهران، گفت: جشن بزرگ سينماي كوتاه ايران در سال «اتحاد ملي و انسجام اسلامي»، شكوهي مضاعف را نويد مي‌بخشد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي بيست و چهارمين جشنواره ملي و دوازدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم كوتاه تهران، ناصر باكيده دبير جشنواره با بيان اين مطلب در پيام خود به اين جشنواره گفت: جشن بزرگ سينماي كوتاه ايران در راه است و اين گردهمايي در سال «اتحاد ملي و انسجام اسلامي»، شكوهي مضاعف را نويد مي‌دهد. جشنواره‌اي كه نشان مي‌دهد تحولات بنيادين سينماي ايران در دوران نوين فعاليت خود، حمايت‌هاي همه‌جانبه معاونت محترم امور سينمايي از فيلم كوتاه و تلاش بي‌دريغ تمامي زحمتكشان انجمن سينماي جوان ايران در اقصي نقاط ايران اسلامي در مسير رشد و شكوفايي قرار گرفته است.
    در اين پيام آمده است: رونق سينماي كوتاه در گوشه و كنار كشور و استقبال شگفت‌انگيز بين‌المللي براي حضور در اين دوره از جشنواره حكايت از آن دارد كه سينماي كوتاه مي‌تواند ابزاري مناسب براي تعامل و تبادلات فرهنگ ‌ساز باشد و فراتر از تصورات واهي آنان كه سوداي انزوا و تحريم را در سر مي‌پرورانند، به بيان حقايق راستين ايران اسلامي بپردازد.
    در ادامه مي‌خوانيم: ضرورت توجه به استعداد‌هاي جوانان و ظرفيت‌هاي فرهنگي ـ هنري نقاط مختلف كشور، ايجاب مي‌كند مديران و برنامه‌ريزان فرهنگي در سطوح كلان در صدد ساماندهي امكانات و قابليت‌ها برآيند. بي‌ترديد آفت بزرگي كه نيروها را تقليل مي‌دهد و دستيابي به افق‌ها را دشوار مي‌سازد، حركت‌هاي پراكنده است. تجارب پيشين حكايت از آن دارد كه نظام بخشيدن به روند فعاليت‌ها يگانه گزينه‌اي است كه بايد از آن حمايت كرد و به مرتفع ساختن چالش‌هاي موجود در برابر آن پرداخت.
    در بخشي از اين پيام آمده است: به همين منظور انجمن سيماي جوانان ايران در دوران نوين فعاليت خود كوشيده است تا روند توليد، عرضه و نمايش فيلم‌هاي كوتاه در كشور را به شكلي منسجم و نظام‌مند برنامه‌ريزي و اجرا كند. وجود پنجاه و هفت دفتر انجمن در اقصي نقاط ميهن اسلامي نويد بخش توليد آثاري متنوع و مبتني بر ارزش‌ها و داشته‌هاي بومي و منطقه‌اي است. آثاري كه نمايانگر استعداد و توانمندي‌ هنرمندان جوان و قابليت‌هاي انجمن براي ايفاي نقشي به مراتب فراتر از گذشته است، زيرا نقش آفريني به عنوان آموزش و پرورش سينما و توجه به يافتن و آموزش نيروهاي متعهد و مستعد، از وظايفي است كه انجمن تمام توان خود را براي به انجام رسانيدن آن به كار گرفته و همسو با اين رويكرد، ادامه مسير مي‌دهد. بي‌ترديد اينك همه فعاليت‌ها از جمله برگزاري جشنواره بين‌المللي فيلم كوتاه تهران نيز در تداوم اين حركت معنا مي‌يابد و بخش‌ها و برنامه‌هاي مختلف آن شكل مي‌گيرد.
    در پيام ناصر باكيده مي‌خوانيم: اينجانب ضمن عرض خوشامدگويي به همه ميهمانان محترم جشنواره و آرزوي داشتن لحظاتي پربار براي تمامي علاقمندان فيلم كوتاه،‌از پروردگار متعال توفيق همگان را خواستارم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com