1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 505  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۷/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138607170202  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۲:۲۵
    ۱۳۸۶/۰۷/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

فروش فيلم‌ها در دنيا

موش فرانسوي صدرنشين شد

انيميشن «راتاتوي» به کارگرداني براد بيرد براي نخستين‌بار در چند هفته اخير توانست با 7/19 ميليون دلار فروش در 3010 سينما در 38 کشور رده نخست جدول بازار فروش بين‌المللي را از آن خود کند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، ورايتي اعلام کرد مجموع فروش جهاني اين انيميشن که توليد مشترک ديسني و پيکسار است به 247 ميليون دلار رسيده و اين در حالي است که نخستين انيميشن پيکسار پس از کارتون "خودروها"، هنوز در چند بازار مطرح از جمله بريتانيا، ايتاليا و چين اکران نشده است.
    "راتاتوي" درباره يک موش پاريسي است که مي خواهد يک خوراک شناس خبره باشد. با توجه به بازارهاي باقيمانده اين فيلم به زودي هفتمين فيلم سال 2007 و پنجاهمين فيلم تمام تاريخ مي‌شود که فروش آن از 300 ميليون دلار گذشته است. "راتاتوي" بهترين فروش را در آلمان داشت و فروش افتتاحيه آن 2/12 ميليون دلار بود. با احتساب فروش در آمريکا مجموع فروش جهاني اين فيلم 450 ميليون دلار شده است.
    رده دوم جدول را کمدي "اکنون شما را چاک و لري اعلام مي‌کنم" با بازي آدام سندلر و کوين جونز به خود اختصاص داد. اين فيلم که هفته گذشته پرفروشترين فيلم دنيا بود، اين هفته با 7/6 ميليون دلار فروش در 2200 سينما در 38 کشور در رده دوم قرار گرفت و مجموع فروش بين المللي خود را به 2/48 ميليون دلار رساند. کمدي آدام سندلر در آلمان 2/2 ميليون دلار فروخت و رده دوم جدول را به خود اختصاص داد.
    "اولتيماتوم بورن" به کارگرداني پل گرينگرس با بازي مت ديمن و فيلم تازه به نمايش درآمده "پسر دلشکسته" ساخته برادران فارلي با حضور بن استيلر با 7/5 ميليون دلار به همراه هم رده سوم جدول را از آن خود کردند. "بورن" در 37 کشور مجموع فروش خود را به 172 ميليون دلار رساند.
    بيشترين فروش سومين فيلم اين مجموعه در بريتانيا (5/46 ميليون دلار)، استراليا (17 ميليون دلار) و آلمان (9/13 ميليون دلار) بود."هويت بورن" و "برتري بورن" دو فيلم قبلي اين تريلوژي به ترتيب 96 و 112 ميليون دلار فروختند. در همين حال "پسر دلشکسته" در چهار کشور افتتاح شد که بيشترين ميزان فروش با 5/2 ميليون دلار در بريتانيا بود. کمدي استيلر با فروش نااميدکننده 14 ميليون دلار در آمريکاي شمالي افتتاح شد.
    کمدي "سوپربد" نيز با 2/4 ميليون دلار فروش در رده چهارم قرار گرفت. مجموع فروش اين فيلم 23 ميليون دلار شده است. "شجاع" با بازي جودي فاستر در نقش زني آسيب‌ديده نيز در 26 کشور حدود 1/4 ميليون دلار فروخت و رده پنجم را به خود اختصاص داد. اين فيلم تاکنون 8/14 ميليون دلار فروش داشته است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com