1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 534  تاريخ مخابره خبر:  ۷/۷/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138607070210  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۰:۱۷
    ۱۳۸۶/۰۷/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

اكران همزمان فيلم «مسيح (ع)» در ايران و دبي

به دنبال تفاهم نامه‌اي كه بين اداره كل رسانه بين الملل سيما (CMI) و مركز بين‌المللي بيروت حاصل شده فيلم «مسيح (ع)» در دبي اكران خواهد شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از سايت خبري سيما فيلم، محمدرضا عباسيان مدير كل رسانه بين الملل سيما (CMI) ضمن اعلام اين مطلب در خصوص نحوه و نتيجه اين همكاري‌ها گفت: به دنبال ساير همكاري هاي ما كه با مركز بين‌الملل بيروت به عنوان شريك ما در دنياي عرب و برگزاري هفته هاي فيلم و... انجام شده، قرار بود سال گذشته فيلم «ابراهيم خليل الله» به كارگرداني محمدرضا ورزي در كشورهاي عربستان، كويت، امارات و قطر اكران شود كه بنا به فتواي مفتي عربستان سعودي مبني بر اين كه نمايش صورت انبياء حرام است، مجوز اكران آن صادر نشد.
    وي ادامه مي‌دهد: اما در مورد فيلم «مسيح (ع)» به كارگرداني نادر طالب زاده با توجه به اكران فيلم «مصائب مسيح (ع)» مل گيبسون در كشورهاي حاشيه خليج فارس، گمان مي‌رفت كه اين اتفاق براي «مسيح (ع)» نيفتد اما جالب است كه مفتي عربستان با استناد به همان دليل سابق باعث شد اكران عمومي اين فيلم در لبنان هم دچار مشكل شود، اما با رايزني‌هايي كه تاكنون انجام داده‌ايم و با وجود سابقه دوستي بين مركز بين‌المللي بيروت و مديريت يك گروه سينمايي خاص در امارات، قرار است كه اكران «مسيح (ع)» از فردا همزمان در باشگاه فرهنگي ايرانيان و چند سينما آغاز شود.
    «مسيح (ع)» روايت داستان زندگي حضرت عيسي با تكيه بر اسناد اسلامي و انجيل بارنابا است. اين فيلم، محصول شبكه اول سيماست و توسط نادر طالب‌زاده نوشته، تدوين و تهيه شده است و بازيگراني چون احمد سليماني نيا، فتحعلي اويسي، احمد نجفي، مينا باقري همراه بسياري نابازيگر در آن حضور دارند.
    اداره كل رسانه بين‌الملل سيما (CMI) پخش بين‌المللي اين فيلم را برعهده دارد و در داخل ايران نيز پخش آن بر عهده شركت باران است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com