1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 500  تاريخ مخابره خبر:  ۲/۷/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138607020217  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۰:۳۵
    ۱۳۸۶/۰۷/۰۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

گزارش بازديد «جعفري جلوه» از چهار سينماي بازسازي شده در تهران

محمدرضا جعفري‌جلوه از مراحل بازسازي و بهره‌برداري چهار سالن سينماي جوان، ميلاد، پايتخت و مجموعه شهيد سعيدي بازديد كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، صبح امروز با حضور محمدرضا جعفري جلوه(معاونت سينمايي)،محمود اربابي(مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي)،مجيد مسچي(رئيس سينماشهر)،جعفر صانعي مقدم از چهار سينماي تهران بازديد به عمل آمد.
    بر اساس اين گزارش،نخستين سالن سينمايي كه مورد بازديد قرار گرفت،سينماي جوان واقع در خيابان شريعتي بود. اين سينما داراي سه سالن است كه سالن شماره دو آن بازسازي و سالن شماره سه آن كه پيش از اين زمين اسكيت بوده،تغيير كاربري داده است.
    سالن شماره 3 سينما جوان با داشتن ظرفيت 345 صندلي قرار است اواسط آذرماه به بهره‌برداري برسد در بازسازي اين سالن ساخت آپاراتخانه، كف‌سازي سالن، سرويس بهداشتي، آپارات، تعويض و نصب سالن نمايش و انتظار، اگوستيك كردن سالن نمايش، ايجاد سيستم گرمايشي و سرمايشي، و كف پوش انجام شده است.
    همچنين سالن شماره 2 سينما جوان داراي يك ويدئو پروجكشن است كه در يك و نيم متري زير زمين تعبيه شده كه نخستين سيستم پخش در ايران است كه در زير زمين مي‌شود.دسترسي به اين سيستم از سه طرف امكان پذير است.
    در سالن شماره 2 سينما جوان كه عيد فطر رسما مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد، 100 صندلي وجود دارد و ساخت آپارات خانه‌اي مناسب و خريد آپارات و نصب آن، تعويض صندلي‌هاي سينما و نصب 100 عدد صندلي جديد و مدرن، بازسازي سيستم هواسازي، تهويه مناسب، كف‌پوش سالن نمايش، تعويض پرده از اقداماتي است كه براي بازسازي اين سالن انجام شده است.
    براساس اين گزارش 700 ميليون ريال هزينه اين بازسازي شده است كه 30 ميليون ريال آن توسط موسسه سينما شهر تقبل شده است.
    سينماي ميلاد كه واقع در ميدان شهداست از 20 دي ماه 85 بازسازي آن آغاز شده است كه اين بازسازي شامل تعويض در خروجي و در ورودي، رنگ‌آميزي كامل سينما، تعويض كل آكوستيك‌هاي سالن، و پرده نمايش، برقي كردن در ورودي، تعويض كف‌پوش، تعمير سرويس بهداشتي، بازسازي كف سالن و سقف، بازسازي سيستم برقي و اصلاح سيستم صوتي بوده است اين سالن به بهره‌برداري رسيده است.
    سينما پايتخت واقع در ميدان 7 تير نيز در اين مراسم مورد بازديد معاونت سينمايي قرار گرفت.
    در شش ماه گذشته تعميرات لازم در اين سينما كه داراي دو سالن با ظرفيت‌هاي 345 و 150 صندلي است، صورت گرفته و مدتي است كه با اكران همزمان دو فيلم بازگشايي شده است و از نكات جالب‌توجه در اين سالن، عرض پرده سالن شماره يك اين سينما، 8 در 14 متر درنظر گرفته شده است.
    در اين سينما، شرايطي فراهم شده تا مردم بدون ارائه بليت از كافي شاپ آن بهره‌برداري كنند.
    در سالن شماره 1 اين سينما سيستم دالبي و سالن شماره 2 سيستم آنالوگ صدا طراحي شده است صندلي‌هاي جديد، نمازخانه، كافي شاپ، نصب دستگاه پاپكرن ساز، سقف جديد، سيستم آگوستيك، طراحي سن سالن، ايجاد سيستم گرمايش و سرمايش، رنگ‌آميزي، تعويض پرده، گيشه و بوفه از اقداماتي است كه در اين سينما انجام شده است.
    مجتمع شهيد سعيدي نيز كه در اتوبان آهنگ قرار دارد با حمايت موسسه سينما شهر براي استفاده كودكان بي‌سرپرست ساخته شده است اين سينما داراي 80 صندلي ظرفيت است و با سيستم ويدئو پروجكشن كار مي‌كند و بازسازي اساسي در آن صورت گرفته است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com