1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 513  تاريخ مخابره خبر:  ۳۱/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606300004  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۲۲:۰۱
    ۱۳۸۶/۰۶/۳۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

حضور موفق "آن سه" در جشنواره‌هاي بين‌المللي

فيلم سينمايي "آن سه" حضوري موفق در جشنواره‌هاي بين‌المللي داشته و همچنان از اين فيم براي حضور در جشنواره‌هاي مختلف دعوت مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، محمدرضا شرف الدين با اعلام اين مطلب گفت: "بعد از موفقيت "آن سه" در جشنواره لوکارنو، اين فيلم در جشنواره تورنتو هم پذيرفته شد و دعوتنامه‌هايي هم از جشنواره‌هاي ديگر دارد."
    وي در ادامه افزود: "ما اصراري نداريم که فيلم در هر جشنواره‌اي شرکت کند و سعي مي‌کنيم آن را در جشنواره‌هاي معتبر شرکت دهيم. "آن سه" پس از حضور موفق در جشنواره‌هاي بين‌المللي نشان داد که توانايي رقابت در جشنواره هاي معتبر را دارد."
    تهيه کننده فيلم سينمايي "آن سه" دليل موفقيت فيلم را خاص بودن ژانر آن عنوان کرد و گفت: "اين فيلم داراي ژانري هنري است و از لحاظ ارزش‌هاي بصري کاري نو و منحصر بفرد محسو ب مي شود. علاوه بر اين فيلم نگاهي خاص به پيرامون خود دارد.
    شرف الدين درباره اکران داخلي فيلم تصريح کرد: "ما دنبال اکران گسترده داخلي "آن سه" نيستيم. اين فيلمي خاص است و قصد داريم آن را به صورت محدود و براي عده اي خاص اکران کنيم."
    "آن سه" نقي نعمتي در شصتمين جشنواره بين‌المللي لوکارنو جايزه نتپک (شبکه ارتقا سينماي آسيا) را به خود اختصاص داد. فيلم داستان سه سرباز است که در دوره آموزشي از گروهان خود جدا مي افتند و در برف و کولاک گم مي شوند.
    يوسف يزداني، داريوش غضباني، اسماعيل موحدي، جواد صارمي، اکبر منصوري و فاطمه ميرسليماني‌فرد بازيگران فيلم هستند و ديگر عوامل آن عبارتند از تهيه‌کنندگان: ن. نعمتي و م. شرف‌الدين، مدير فيلمبرداري: هومن بهمنش، صداگذار: بهروز شهامت و صدابردار: ابراهيم ايرج‌زاد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com