1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 449  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606280211  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۴۴:۵۲
    ۱۳۸۶/۰۶/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

روايت قصه همرزمان مجيد سوزوکي در «اخراجي‌ها 2»

مسعود ده‌نمکي که به تازگي نگارش فيلمنامه «اخراجي‌ها 2» را به پايان رسانده، در اين اثر به روايت قصه همرزمان مجيد سوزوکي مي‌پردازد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، ده نمکي در اين باره گفت: قصه فيلم «اخراجي ها 2» از سکانس شهادت مجيد سوزوکي شروع مي شود و دوستان مجيد به اسارت بعثي ها درمي آيند. از اين به بعد ما قصه دوستان او را در بازداشتگاههاي عراق پي مي گيريم.
    وي در ادامه افزود: در نگارش اين فيلمنامه تلاش کرده ام نگاهي تازه به ادبيات بازداشتگاهي داشته باشم. به همين منظور از هر اردوگاه يکي از دوستان آزاده را دعوت کردم تا به من در بازنويسي فيلمنامه کمک کنند. اين مرحله از کار به دليل حساسيت ويژه حدود دو ماه طول مي کشد و تلاش دارم نظرات کارشناسي تيم مشاوران درباره مستندات تاريخي را به زبان سينما نزديک کنم.
    ده نمکي درباره زمان شروع توليد اين پروژه گفت: بازنويسي فيلمنامه «اخراجي‌ها 2» اواخر پائيز و اوايل زمستان به پايان مي رسد و از آنجا که توليد اين فيلم در زمستان مشکل است، فيلمبرداري از فصل بهار و با مساعد شدن وضع آب و هوا شروع خواهم شد. در اين مدت نيز با تعدادي تهيه کننده وارد مذاکره خواهم شد تا در صورت توافق تهيه اين پروژه را بر عهده بگيرد.»
    وي درباره همکاري با تيم قبلي براي فيلم جديد نيز گفت: بستگي به شرايط دارد. من البته با توجه به همکاري خوب و نزديکي که با آنها داشتم علاقمند هستم بار ديگر اين همکاري شکل بگيرد و دوستان هم نيز همين نظر را دارند.
    ده نمکي در پاسخ به اين سئوال که تا چه اندازه اميدوار به تکرار موفقيت «اخراجي ها» است گفت: طنز کلامي و وقايع نگاري نزد مخاطب ايراني جايگاهي ويژه دارد و تلفيق اين دو مي تواند باعث جذب بيشتر مخاطب بشود. اين اتفاق در «اخراجي ها» به بهترين شکل افتاد و اگر "اخراجي ها 2" رکورد تماشاگر را جابجا نکند، ولي مي‌تواند يکي از پرمخاطب ترين فيلم هاي دفاع مقدس باشد.
    "اخراجي ها" قرار است با اضافه شدن 60 دقيقه به فيلم اکران شده در قالب مجموعه اي چهار قسمتي از يکي از شبکه هاي سيما پخش شود. اما به گفته يکي از عوامل اين فيلم، هنوز قراردادي بين تهيه کننده و تلويزيون براي اين منظور بسته نشده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com