1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 564  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606260218  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۵۳:۵۳
    ۱۳۸۶/۰۶/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

مهتاب‌ كرامتي به‌نمايندگي از زنان سينماي ايران در پاريس تقدير مي‌شود

مهتاب كرامتي به عنوان نماينده‌ زنان سينماي ايران در پاريس تقدير مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين برنامه در قالب هفته‌ فرهنگهاي خارجي در پاريس و توسط رايزني‌هاي فرهنگي حدود شصت كشور كه در پاريس خانه فرهنگ دارند برگزار مي‌شود و طي آن مهتاب كرامتي به عنوان نماينده‌ي زنان سينماي ايران، مورد تقدير قرار مي‌گيرد.
    بر اساس اين گزارش همزمان با اين مراسم، كه روز بيست و چهارم (2 مهر ماه ) سپتامبر برپا است، فيلم «آدم» به كارگرداني عبدالرضا كاهاني با حضور كرامتي و عبدالرضا كاهاني به نمايش در مي‌آيد و پس از آن مهتاب كرامتي درباره‌ي فعاليتهاي خود در زمينه‌ي سينما و نيز درباره‌ فعاليتهاي خود با عنوان سفير حسن نيت يونيسف در ايران مطالبي را ارايه مي‌كند.
    همچنين روز بيست ودوم سپتامبر (31 شهريور ماه) خانه فرهنگ ايران در پاريس به طور مستقل برنامه‌ ديگري را براي معرفي مهتاب كرامتي برگزار مي‌كند.
    فدراسيون خانه‌هاي فرهنگ در پاريس (FICEP) هر ساله همزمان با فصل پاييز كه شروع فصل كاري اين فدارسيون است، برنامه‌هايي را براي دفاتر فرهنگي كشورهاي گوناگون در پاريس برگزار مي‌كنند، كه امسال اين برنامه با عنوان «معرفي يك زن از سينماي هر كشور» برگزار مي‌شود و از سينماي ايران مهتاب كرامتي آن را نمايندگي مي‌كند.
    گفته مي‌شود، خانه‌ فرهنگ‌هاي ايران در پاريس كه دكتر سيدمحمد طباطبايي رايزن فرهنگي آن است با توجه به فعاليتهاي مهتاب كرامتي و به‌عنوان بازيگري از سينماي ايران كه كمتر در فرانسه معرفي شده است، اين بازيگر را انتخاب كرده است.
    كرامتي در فيلم‌هاي «مردي از جنس بلور»، «مردباراني»، «موميايي3»، «مريم مقدس»، «بهشت از آن تو»، «شاه خاموش»، «ملاقات با طوطي»، «هشت‌پا، «رستگاري در هشت و بيست‌دقيقه»، «آدم» ،«پاداش سكوت» و اخيرا در فيلم «آتش سبز» به ايفا نقش پرداخته است.
    مهتاب كرامتي اين روزها به عنوان آخرين كار سينمايي‌اش با عوامل فيلم «ترديد» واروژ كريم مسيحي قرارداد بسته است و به گفته‌ خودش برخلاف خبرهايي كه منتشر مي‌شود با هيچ پروژه‌ ديگري قراردادي ندارد.
    گفتني است: سال گذشته مهر ماه اين برنامه به تقدير از پيشكسوتان سينمايي اختصاص داشت كه از عزت‌الله انتظامي بازيگر سينماي ايران تقدير شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com