1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 554  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606260206  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۱۴:۰۳
    ۱۳۸۶/۰۶/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

نمي‌دانم «حضرت يوسف» چه زماني آماده مي‌شود

فرج‌اله سلحشور زمان آماده شدن مجموعه تلويزيوني «حضرت يوسف» براي پخش را نامشخص دانست.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، کارگردان سريال "حضرت يوسف" درباره زمان آماده شدن آن گفت: واقعا براي خودم هم روشن نيست که اين سريال کي آماده مي شود. اين مجموعه به شکل 30 ميليمتري فيلمبرداري شده و به همين دليل مراحل فني آن مثل صداگذاري و ميکس زمانبر است، ضمن اينکه حساسيت استفاده از جلوه هاي ويژه رايانه اي هم زمان زيادي از ما مي گيرد.
    سلحشور در ادامه افزود: اگر "حضرت يوسف" به طريقه ويدئويي تصويربرداري مي شد، قطعا خيلي زودتر آماده پخش شده بود، ولي با اين حال فکر مي کنم دو ماه ديگر بتوان گفت مجموعه دقيقا چه زماني براي پخش از تلويزيون آماده مي شود.
    وي سپس به دوبله برخي سکانس هاي مجموعه اشاره کرد و گفت: برخي سکانس ها دچار ريختگي صدا شده و در برخي سکانس ها نيز ديالوگ هاي بازيگران نامفهوم است. به همين دليل بايد سکانس هايي که با مشکل صدا رو به رو هستند، دوبله شوند.
    کارگردان "حضرت يوسف" از پيمان يزدانيان به عنوان آهنگساز مجموعه نام برد و درباره استفاده از آواز در تيتراژ آغازين و پاياني گفت: قطعا از آواز استفاده نخواهيم کرد، اما در نظر داريم از تلاوت قرآن روي برخي سکانس ها استفاده کنيم که هنوز در رابطه با اين مسئله به اتفاق نظر نرسيده ايم.
    فيلمنامه مجموعه تلويزيوني "حضرت يوسف" بر اساس قصه قرآني حضرت يوسف (ع) به نگارش درآمده و داستان اين پيامبر بزرگوار از تولد تا رحلت در آن روايت مي شود. کتايون رياحي در نقش زليخا، مصطفي زماني در نقش يوسف (ع) و محمود پاک نيت در نقش حضرت يعقوب (ع) در اين مجموعه بازي دارند.
    جعفر دهقان، زهرا سعيدي، اميرحسين مدرس، فرشته سرابندي، فرامرز مهرجو و ... ديگر بازيگران اين اثر هستند. مجموعه تلويزيوني حضرت يوسف (ع) از توليدات الف ويژه سيماست که در 40 قسمت 50 دقيقه اي در مرکز سيمافيلم تهيه و توليد مي شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com