1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 318  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606210221  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۱۵:۵۱
    ۱۳۸۶/۰۶/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

«جيمي كارتر» در جشنواره تورنتو اظهار كرد

«جرج بوش» يك روز هم به صلح فكر نكرده است

«جيمي كارتر» در جشنواره تورنتو، در كنار ستارگان سينماي جهان گفت: در هفت سال گذشته، بوش حتي يك روز را هم صرف مذاكره براي صلح نكرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از پايگاه خبري فيلم كوتاه، جيمي كارتر، رئيس جمهور اسبق آمريكا روز گذشته براي نخستين نمايش جهاني مستند جاناتان دمي درباره خود در جشنواره تورنتو در كنار ستارگان سينما قرار گرفت.
    بنابر اين گزارش، اين مستند «مردي از دشت‌ها» نام دارد و كارتر را در يك تور براي تبليغ كتاب خود «فلسطين؛ صلح، نه آپارتايد» دنبال مي‌كند.
    اين كتاب كه حدود هشت ماه پيش منتشر شد، به اعتراض شديد محافل صهيونيستي و نو محافظه كار منجر شد و آنها اين سياستمدار دموكرات را مورد حمله قرار دادند.
    برپايه اين خبر؛ در حالي كه هزاران نفر از طرفداران براد پيت و جرج كلوني در اطراف هتل محل اقامت آنها تجمع كرده بودند، يك گروه كوچك‌تر بيرون از يك سينماي محلي جمع شده و اميدوار بودند بتوانند از سي و نهمين رئيس جمهور آمريكا و برنده جايزه صلح نوبل امضا بگيرند.
    كارتر در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن انتقاد از سياست‌هاي جرج بوش در خاورميانه، بار ديگر خواستار گفت‌وگوي مستقيم با ايران شد.
    او در اين زمينه هم با كنايه از دوران درياست جمهوري بوش ياد كرد و گفت: در هفت سال گذشته حتي يك روز هم صرف مذاكرات صلح نشده است.
    جاناتان دمي كه به خاطر ساخت فيلم سكوت بره‌ها جايزه اسكار گرفته است، در مستند «مردي از دشت‌ها» علاوه بر روايت تلاش كارتر براي معرفي كتابش، زندگي او پس از دوران رياست جمهوري را به تصوير كشيده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com