1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 363  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606200226  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۲۴:۳۱
    ۱۳۸۶/۰۶/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

با حضور سياساكتي و داوود خطر

انيميشن مبارزه با قاچاق محصولات سينمايي آماده شد

به سفارش ستاد مبارزه با توزيع و تكثير غير مجاز محصولات سينمايي، ساخت سه عنوان از مجموعه فيلم هاي انيميشن با موضوع «مبارزه با قاچاق محصولات سينمايي» به پايان رسيد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از پايگاه اطلاع رساني سينماي ايران، ساخت سه عنوان از مجموعه فيلم هاي انيميشن با موضوع « مبارزه با قاچاق محصولات سينمايي» با حمايت مؤسسه رسانه هاي تصويري و به سفارش ستاد مبارزه با توزيع و تكثير غير مجاز محصولات سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به پايان رسيد.
    بنا بر اين گزارش، اين مجموعه انيميشن‌ها با هدف فرهنگ‌سازي در ميان اقشار گوناگون جامعه به منظور عدم بهره گيري از آثار سينمايي و سمعي و بصري غير مجاز و آشنايي با عواقب پديده قاچاق اين محصولات در قالب ده قسمت توسط " مؤسسه حور" در حال تهيه است و به تازگي دو قسمت از اين مجموعه به مؤسسات ويدئو رسانه ، اتحاديه تهيه كنندگان و صدا و سيما به منظور بهره‌برداري ارائه شده است.
    رضا تقدسي نويسنده برخي از قسمت هاي اين مجموعه و مديرتوليد مؤسسه حور كه پيش از اين ساخت تيزرهاي راهنمايي و رانندگي نيز در دستور كار اين مؤسسه بوده است ، با بيان اينكه سوژه ساخت اين انيميشن ها از سوي داروغه زاده، دبير ستاد مبارزه با توزيع و تكثير غيرمجاز آثار سينمايي و سمعي و بصري به ما پيشنهاد شده گفت: براي توليد اين مجموعه اهداف ، شرايط و اولويت ها از سوي دبير ستاد مطرح و كار ساخت آنها از ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شد.
    او ادامه داد: در اين مجموعه يك سري شخصيت ثابت وجود دارد و به تناسب موضوعات مختلف در هر قسمت شخصيت‌هاي تازه‌اي وارد داستان مي‌شوند.
    تقدسي با اشاره به اين كه ساخت اين مجموعه انيميشن با هدف فرهنگ سازي در ميان افراد جامعه انجام شده است ، افزود: موضوع قاچاق سي دي و فيلم هاي روي پرده و كپي غيرمجاز از آنها و معايب و لطماتي كه از اين طريق به صنعت سينما وارد مي شود، دستمايه ساخت اين مجموعه قرار گرفته است.
    مجموعه فيلم هاي انيميشن مبارزه با قاچاق محصولات سينمايي به كارگرداني ارد پيكان فر تهيه و توليد مي‌شود.
شنيده شده در اين مجموعه از كاراكترهاي موفق انيميشن‌‌هاي پيشين آموزشي راهنمايي و رانندگي نيروهاي انتظامي (سياساكتي و داوود خطر) استفاده شده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com