1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 301  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606180220  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۲۹:۲۷
    ۱۳۸۶/۰۶/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

"خدا نزديک است" به جشنواره ايتاليا رفت

فيلم سينمايي "خدا نزديک است" ساخته علي وزيريان براي رقابت در چهار بخش دهمين جشنواره بين‌المللي فيلم "مذهب امروز" به کشور ايتاليا رفت.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، داوران اين جشنواره فيلم‌هاي برتر را در 10 بخش موضوعي زن و دين، گفتگوي اديان، وحدت، هنر و دين، اخوت و برادري، تصديق و شهادت، دين و مدرسه، دين و حقوق بشر، پژوهش‌هاي کلامي و غمخواري و شفقت انتخاب خواهند کرد.
    روح ايمان نيز عنوان بخش مسابقه بين‌الملل دهمين جشنواره فيلم "مذهب امروز" است که جوايز آن روز پنجشنبه 18 اکتبر (26 مهرماه) در سالامارکونو واتيکان اهدا مي‌شود. "خدا نزديک است" در بخش بين‌الملل روح ايمان و بخش‌هاي موضوعي وحدت، دين و مدرسه و غمخواري و شفقت رقابت خواهد کرد.
    فيلم‌هاي برگزيده بخش‌هاي وحدت، دين و مدرسه و غمخواري و شفقت اين جشنواره به ترتيب روزهاي 20 اکتبر در ترنتو، 25 اکتبر در فرارا و 20 اکتبر در ميلان معرفي خواهند شد. "خدا نزديک است" پنجشنبه چهارم اکتبر (12 مهر) در ترنتو و بولزانو، پنجم اکتبر در آرکو، ششم اکتبر در ترنتو، 13 اکتبر در تيونه و 23 اکتبر در ميلان روي پرده خواهد رفت.
    کريستف زانوسي، جيان لوييجي منتقد سينما، جرومه کوئل تاريخ‌نگار سينمايي، جوزپه دکارلي روزنامه‌نگار و دون ماريو گريتر کارشناس گفتگوي اديان از حاضران و ميهمانان اين جشنواره هستند. جشنواره سينما و دين سال 1998 در ترنتو ايتاليا آغاز به کار کرده و دهمين دوره آن با حضور 50 فيلم در شهرهاي مختلف اين کشور برگزار مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com