1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 329  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606180212  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۰۸:۰۷
    ۱۳۸۶/۰۶/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

برگزاري نخستين مسابقه بزرگ فيلمنامه‌نويسي

نخستين مسابقه بزرگ فيلمنامه‌نويسي "ياس زرين" همزمان با سومين جشنواره سراسري فيلم "کوثر" آذرماه 86 در مشهد برگزار مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، کميته اطلاع رساني جشنواره اعلام کرد، اين مسابقه با مشارکت و همياري استانداري خراسان رضوي و معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت ارشاد با موضوعاتي چون نقش زنان در تحکيم مباني خانواده، نقش بانوان در جامعه و تأثير آنان در پيروزي و حفظ دستاوردهاي انقلاب و دفاع مقدس، جايگاه رفيع حقوق زن در اسلام و نقش حجاب و عفاف در سالم سازي جامعه برگزار مي شود.
    جوايز بخش هاي مختلف "ياس زرين" به ترتيب عبارتند از تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و 15 سکه بهار آزادي به طرح فيلمنامه اول سينمايي، تنديس جشنواره، لوح تقدير و 10 سکه بهار آزادي به طرح فيلمنامه دوم سينمايي و تنديس جشنواره، لوح سپاس و 5 سکه بهار آزادي به طرح فيلمنامه سوم سينمايي. به نفرات اول تا سوم فيلمنامه هاي برتر بخش کوتاه هم به ترتيب تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و 10 سکه بهار آزادي، تنديس جشنواره، لوح تقدير و 7 سکه بهار آزادي و تنديس جشنواره، لوح سپاس و 5 سکه بهار آزادي در نظر گرفته شده است.
    فيلمنامه نويسان بايد آثار خود را حداقل در پنج صفحه و حداکثر در 10 صفحه در بخش طرح فيلمنامه سينمايي و فيلمنامه کامل با حداکثر زمان 30 دقيقه در بخش فيلمنامه هاي کوتاه تا تاريخ 15 آبان ماه 86 به نشاني تهران، خيابان انقلاب، خيابان بهار شمالي، نبش خيابان شهيد جواد کارگر، ساختمان 203، طبقه سوم، واحد 9 ارسال نمايند.
    سومين جشنواره سراسري فيلم "کوثر" به همت ستاد آيه هاي ايثار و تلاش، معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت ارشاد و استانداري خراسان رضوي آذرماه 86 در شهرهاي تهران و مشهد برگزار مي شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com