1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 435  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606170220  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۱:۳۱
    ۱۳۸۶/۰۶/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

يك خبرگزاري آمريكايي،هاليوود را سرپوشي براي پنهان‌كردن‌ماهيت آمريكا دانست

خبرگزاري آمريكايي "آسوشيتدپرس" دريادداشتي كه منتشر كرد نوشت: هاليوود بهانه‌اي است تا هيچ كس از ماهيت آمريكاي اسراييلي سر در نياورد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره از پايگاه سينماي ايران،آسوشيتدپرس در مقاله‌ي خود بااشاره به انعكاس سياست‌هاي كاخ سفيد درصنعت فيلم‌سازي هاليوود تاكيد كرد:مسوولان و صاحب نظران موظف هستند آمريكاي واقعي را به دنيا بشناسانند و تصويري را كه ازاين كشور به واسطه ساخته‌هاي سينمايي در ذهن مردم نقش بسته‌شده، از بين ببرند.
    در ادامه‌اين مقاله آمده است:آنهايي كه تاكيد و تاييد مي‌كنند كه تروريسم در واقع نشات گرفته از اختلافات موجود ميان دنياي اسلام، مسيحيت و يهوديت است همان‌هايي هستند كه از پشت پرده القاعده را به راه انداخته و هدايتش مي كنند.
    "چنين چيزي را هم مي‌توان از پيام‌هايي كه در فيلم‌هاي هاليوودي وجود دارد، متوجه شد.طرح ماجراي11سپتامبر و فيلم‌هايي كه در اين مورد ساخته شده است هم مي‌تواند براين موضوع كه همه چيز به سمت درگير شدن جامعه مسلمانان، مسيحيان و يهوديان در حركت است، مهر تاييد بزند.تجزيه و تحليل فيلم‌هايي كه اندكي قبل و پس از واقعه 11سپتامبر ساخته شده هم گوياي همين نظريه است".
    آسوشيتدپرس نوشت: جنگ القاعده كه به اصطلاح جنگ مقدس بود در بسياري از زواياي اين فيلم‌ها ديده مي‌شود اما هيچ قداستي در آن وجود ندارد و تنها به سياست‌هاي قدرت‌طلبانه برخي از دولتمردان ختم مي‌شود كه خواستار صندلي‌هاي بزرگ‌تر و حق امضاهاي بيشتر براي بدبخت كردن مردم هستند.
    اين خبرگزاري افزود: جنگ ميان كشورهاي مسلمان تنها يك بازي كثيف است كه از مدت‌ها پيش به راه افتاده و دستمايه هنرنمايي هاليوود شده تا به اين طريق سيماي غيرواقعي را از آنهايي كه آتش اين بازي را هم مي‌زنند به تصوير بكشد.
    "بهترين و پرسرو صداترين‌هاي هاليوود فيلم‌هايي هستند كه سياست، اقتصاد، مذهب، ايدئولوژي و تجهيزات نظامي را در كنار هم داشته باشد و در همه آنها تنها يك نفر پيروز از ميدان خارج مي‌شود. كافي است فقط خودتان كمي دقت و در نهايت حدس‌هايتان را به يقين تبديل كنيد".
    در پايان ياداشت آسوشيتدپرس آمده است: آري هاليوود بهانه‌اي است تا هيچ كس از ماهيت آمريكاي اسراييلي سر در نياورد، در حالي كه بايد چيزي را كه حقيقت است و در فيلم‌هاي هاليوودي ديده نمي‌شود ساخت و به مردم نشان داد تا رسالت سينما به درستي ادا شده باشد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com