1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 449  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605230212  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۳۲:۳۲
    ۱۳۸۶/۰۵/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

جشنواره فيلم دبي، فيلمسازان عرب را فراخواند

برگزاركنندگان جشنواره فيلم دبي از فيلمسازان عرب كشورهاي مختلف جهان خواستند به منظور تحويل فيلم هاي خود به دبيرخانه اين جشنواره حداكثر تا 31 آگوست (9 شهريور) اقدام نمايند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري سي ان ان،‌ در اين فراخوان آمده‌ است كه فيلمسازان عرب سراسر جهان مي توانند براي شركت در بخش هاي مختلف؛ فيلم كوتاه، مستند و فيلم بلند، حداكثر تا 31 آگوست آثار خود را به دبيرخانه اين جشنواره تحويل دهند.
    به گزارش سي‌ان‌ان، به فيلمسازان عربي كه آثارشان در يكي از اين بخش‌ها انتخاب شود، جوايز «موهر» (اسب سرخ) به ارزش 325 هزار دلار تعلق خواهد گرفت، هدف از اهداي اين جايزه، حمايت و توسعه صنعت فيلم جهان عرب و مطرح شدن اين فيلم‌ها در عرصه بين‌الملل است.
    آثار علاقمندان به شركت در بخش رقابتي جوايز موهر توسط هيات داوراني متشكل از كارشناسان بين‌المللي فيلم‌هاي عرب، مورد بازبيني قرار گرفته و تعدادي از آنها براي شركت در اين بخش انتخاب خواهد شد، فيلم‌هاي منتخب علاوه بر آنكه بايد توسط فيلمسازان عرب ساخته شده باشد، بايد در آن بطور مستقيم و يا غير مستقيم به تاريخچه، فرهنگ و يا مسائلي مربوط به جوامع عرب پرداخته شده باشد.
    به گفته برگزاركنندگان جشنواره دبي، فيلم فرستاده شده به دبيرخانه بايد پس از 1 سپتامبر سال 2006 ساخته شده باشد و حداكثر تا تاريخ 31 آگوست (9 شهريور) 2007 به اين جشنواره ارسال شود.
    اين فيلم تا قبل از 17 دسامبر (26 آذر) سال جاري، به جزء در جشنواره دبي، نبايد از طريق هيچكدام از رسانه‌هاي عمومي (سينما، تلويزيون و اينترنت) در امارات متحده عربي به نمايش درآمده باشد.
    فيلم‌هايي كه به دبيرخانه جشنواره دبي فرستاده مي‌شوند در صورت انتخاب نشدن براي بخش جوايز موهر، در صورت درخواست فيلمساز مربوطه، مي‌توانند در بخش خارج از مسابقه به نمايش درآيند.
    چهارمين جشنواره بين المللي فيلم دبي از 9 الي 16 دسامبر (18 الي 25 آذر) سال جاري با حضور ميهمان هاليوودي از جمله «شارون استون» برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com