1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 475  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605210223  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۳۵:۰۳
    ۱۳۸۶/۰۵/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

جكي چان همچنان مي‌تازد

هنوز و با گذشت 53 سال از عمر پرهيجان جكي چان، ستاره هنگ كنگي حاضر نيست صحنه‌هاي خطرناك فيلمهايش را به بدلكاران بسپرد و خود در اين صحنه‌ها بازي مي‌كند.

    بازنشستگي؟: «فكر بيهوده‌اي است. هيچ وقت به آن فكر نمي‌كنم. در اين فيلم آخر هم تمام صحنه‌ها را خودم بازي كردم. دوست نداشتم تجربه بازي و درگيري در اوج برج ايفل را از دست بدهم. در آن صحنه هيچ انفجار و شليك گلوله‌اي در كار نبود و من از كار در كنار يكي از بهترين گروههاي بدلكار در بالاترين سطح و البته ارتفاع جهان لذت بردم. » چان كه خود در دهه 1970 بدلكار بود در «ساعت شلوغي 3» به نقش يك افسر پليس ظاهر شده است. او در اين فيلم بدون هيچ مهار و طناب پشتيباني از ايفل بالا رفت و بر بالاي اين معروف‌ترين برج جهان به بازي و نمايش مهارت خود در هنرهاي رزمي پرداخت.
    فيلم در تابستان سال 2006 فيلمبرداري شد و از اين هفته در آمريكاي شمالي و از 16 اوت در هنگ‌كنگ روي پرده مي‌رود.
    چان درباره اين فيلم گفت: «دست نوه‌هايم را مي‌گيرم و آنها را به سينما مي‌برم تا از توانايي‌هاي پدربزرگشان لذت ببرند. برايشان تعريف مي‌كنم در اين صحنه‌ها آن بالا چه خبر بود و چه باد تندي مي‌وزيد. » سال‌ها پيش همه در چهره چان جوان، سيماي جايگزين بروس لي را مي‌ديدند، اما او نشان داد نه تنها هنرهاي رزمي را به كمال مي‌داند، بلكه خرده استعدادي نيز در كمدي و محبوبيتي نسبي در عامه طرفداران سينما دارد و مي‌توان به عنوان يك چهره نسبتا مطمئن براي فيلم‌هاي بزرگ و پرهزينه از او استفاده كرد. 2 فيلم اولي مجموعه «ساعت شلوغي 3» در مجموع 600 ميليون فروختند و نمره قبولي را براي زوج چان و كريس تاكر، كمدين آمريكايي ثبت كردند. اين تجربه قابل قبول باعث شد برت راتنر بتواند براي ساخت نسخه سوم 140 ميليون دلار از استوديو بگيرد و قصه فيلمش را درباره مافياي چيني ساكن در پاريس بسازد.
    در اين فيلم رومن پولانسكي كارگردان هم به نقش يك كارآگاه نامطبوع و بداخلاق پليس ظاهر شده و ستاره 36/2 سانتيمتري بسكتبال چين، سان مينگ مينگ هم نقشي را بر عهده گرفته تا سومين «ساعت شلوغي 3» از تمام حربه‌هاي ممكن براي جذابيت بيشتر بهره بگيرد. طبعا اين پروژه با اين حواشي خاص، مشكلاتي نيز در حد بزرگي خود داشته كه براي راتنر، بزرگ‌ترين آنها هماهنگ شدن با برنامه كاري كريس تاكر بوده است. اما چان گويا به كلي در دنياي ديگري بوده و سخت‌ترين كارش در اين فيلم، تحمل كردن لهجه بد راتنر و تاكر و تلاش براي درك معني حرف‌هاي آنها بوده وگرنه: «كار با بدلكاران شگفت‌انگيز اين فيلم آن‌قدر لذتبخش بود كه من فراموش مي‌كردم چند سالم است و پا به پاي آنها مي‌دويدم و جست و خيز مي‌كردم. اين كار را تا زماني كه بدنم اجازه بدهد، ادامه خواهم داد و به اين زودي هم قصد كوتاه آمدن و نشستن را ندارم. هنوز آن‌قدر توان دارم كه مي‌توانم بقيه را هم به حركت وادار كنم.» او در يك برنامه آموزشي فشرده 2 هفته اي به سان مينگ مينگ غول پيكر و 135 كيلويي اصول اوليه و حركاتي از هنرهاي رزمي را آموزش داد تا اين بازيكن مطرح بسكتبال بتواند همانند يك جنگجوي واقعي مبارزه كند . اما كار چان به همين جا ختم نمي‌شود.
    او روزهاي شلوغي را مي‌گذراند و فعلاً مشغول بازي در فيلم «امپراتوري ممنوعه» است كه در آن با جت لي همكاري مي‌كند. اين اولين همكاري اين دو ستاره و نماد نسل ميانه و جديد بازيگران رزمي كار هنگ كنگي است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com