1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 490  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605210213  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۰۳:۱۸
    ۱۳۸۶/۰۵/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

انتقاد از 40 سال سينماي غيراخلاقي هاليوود در تلويزيون آمريكا

يكي از شبكه هاي تلويزيوني آمريكا با ساخت و نمايش مستند انتقادي به تجزيه و تحليل حدود 40 سال طرح مسايل غيراخلاقي در سينماي اين كشور پرداخته است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره از پايگاه سينماي ايران، در اين مجموعه مستند كه در سه بخش توليد شده، منتقداني كه به عنوان مهمان در اين برنامه حاضر شدند همه براين عقيدند كه براي حفظ ارزش‌هاي تصويري و رسالت فرهنگي دنياي سينما بايد هنر سينما و فيلمسازي را از آنچه اين روزها به نام سينماي غيراخلاقي مطرح است تفكيك كرد.
    اين مستند تاكيد كرد كه سود سرسام‌آوري كه از ساخت فيلم‌هاي غيراخلاقي نصيب تهيه‌كنندگان، فيلمسازان و هنرپيشه‌هاي اين قبيل آثار بي‌ارزش و فاقد محتوا شده ، موجب گرديده تا سينمايي كه به طرح مسايل غير اخلاقي مي پردازد، ريشه در خاك دنياي سينما بگيرد.
    اين مجموعه مستند آمريكايي با انتقاد از رواج سينماي غيراخلاقي در صنعت فيلمسازي آمريكا براي درآمدزايي بيشتر از طريق كارشناسان حاضر در اين مستند به مخاطبانش توضيح داد: جاي انكار نيست كه متاسفانه از بهترين شيوه‌هاي اطلاع رساني و جذب بازار براي فروش چنين محصولات غيراخلاقي و خانمان براندازي استفاده مي‌شود.
    بهره گرفتن از ترفندهاي مختلف از طريق هنر سينما موجب شده تا موضوع‌هاي غيراخلاقي تبديل به يك قدرت سودآور شود و سايه خود را خارج از چارچوب‌هاي اخلاق و خانواده بر سر دنياي انسان‌هاي ساده بياندازد.
    براساس گزارش كارشناسان حاضر دراين مستند آمريكايي، نتيجه نشان داد كه در سينماي هاليوود كه همواره شعار برابري زن ومرد مي‌دهد به ندرت با عدالت جنسي روبه‌رو هستيم و در اكثر موارد از زنان سوء استفاده شده است.
    در اين برنامه مستند با استناد به آمار منتشره در آمريكا فاش شد كه زندگي بيش از نيمي از مخاطبان متاهل فيلم‌هاي غيراخلاقي در اين كشور در نهايت به نابودي و جدايي كشيده مي‌شود.
    آمارهاي بدست آمده از مراجعان مطب‌هاي روانشناسي و روانكاوي نشان مي دهد كه اكثر اين افراد پس از مدتي از اين فيلم‌ها به عنوان موضوعي كثيف ياد مي‌كنند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com