1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 536  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۴/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138604200208  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۰:۰۰
    ۱۳۸۶/۰۴/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

بازغي منتظر نيمه دوم سال است

پژمان بازغي پس از بازي در فيلم سينمايي «خواب ليلا» کار خاصي در سينما ندارد و منتظر نيمه دوم سال براي بازي در پروژه‌هاي سينمايي و تلويزيوني است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، بازيگر جوان سينما و تلويزيون درباره برنامه‌هاي حال و آينده خود گفت: الان در سينما خبري نيست و همه چيز به شکل جدي از نيمه دوم سال شروع مي شود. من هم کار خاصي ندارم و همه تمرکزم را به حضور در کلاس هاي فيلمسازي عباس کيارستمي معطوف کرده ام.
    پژمان بازغي در ادامه افزود: براي بازي در چند فيلم تلويزيوني پيشنهاد داشتم که همگي آنها را رد کردم، چرا که نقش ها با من همخواني نداشت. البته اين به آن معني نيست که ديگر نمي خواهم در تلويزيون کار کنم، چرا که اگر نقش دلخواهي به من پيشنهاد شود، حتما آن را مي پذيرم.
    وي که چندي پيش بازي در فيلم «خواب ليلا» را به پايان برده، درباره حضورش در اين فيلم گفت: در «خواب ليلا» ايفاگر نقش دکتر سهرابي را داشتم و فکر مي کنم فيلم متفاوتي از کار درآمده باشد. با توجه به اينکه فيلم در ژانر وحشت توليد شده فکر مي کنم به خوبي مورد استقبال مخاطبان قرار بگيرد.
    اين بازيگر درباره فيلم سينمايي آماده اکران «فرود در غربت» به کارگرداني سعيد اسدي هم گفت: داستان فيلم بر اساس اتفاقات عاطفي بين آدم ها شکل مي گيرد و همين باعث مي شود مخاطب به خوبي با قصه و شخصيت هاي فيلم درگير شود.
    بازغي درباره استقبال احتمالي از «فرود در غربت» افزود: فيلم نگاهي متفاوت به گروگانگيري دارد، چرا که در آن بيش از آنکه به گروگانگيري پرداخته شود، روابط عاطفي بين شخصيت ها اهميت دارد. شايد در اين فيلم براي اولين بار در سينماي ايران مي بينيم پدري براي نجات جان فرزندش زندگي خود را به خطر مي اندازد. چون در فيلم هاي ايراني مادران اين کار را مي کنند.
    پژمان بازغي قرار است به زودي در مجموعه 90 شبي کاظم معصومي با عنوان «سياوش» در نقش اصلي ظاهر شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com