1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 480  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۴/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138604200201  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۲:۱۹
    ۱۳۸۶/۰۴/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

بيرنگ پس از «باز هم زندگي» به سينما مي‌آيد

بيژن بيرنگ پس از فراغت از توليد و اجراي برنامه تلويزيوني «باز هم زندگي» توليد يکي از دو پروژه سينمايي «از عشق مردن» يا «خواننده پاپ» را آغاز مي‌کند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره،‌ اين کارگردان سينما و تلويزيون درباره پروژه هاي آينده خود به گفت: توليد فيلم سينمايي «از عشق مردن» را از اواخر سال گذشته شروع کردم، اما در همان زمان به خاطر بروز پاره اي مشکلات مالي پروژه متوقف شد. نوروز امسال تصميم به شروع مجدد آن داشتم و حتي کارهاي مقدماتي را هم انجام دادم، اما به دليل آغاز توليد برنامه «باز هم زندگي» ساخت فيلم ميسر نشد.
    وي در ادامه از فيلم سينمايي «خواننده پاپ» به عنوان ديگر پروژه سينمايي خود که در مرحله توليد متوقف مانده نام برد و درباره دلايل ساخته نشدن آن افزود: فيلم «خواننده پاپ» موزيکال است و علي بيرنگ به مدت يکسال و نيم درگير ساخت موسيقي متن و ترانه هاي آن بود. اين فيلم قرار بود با مشارکت بنياد سينمايي فارابي و شرکت ملي نفت ايران توليد شود و برآورد توليد آن هم انجام شد. اما به دليل تغيير شرايط جامعه از ساخت آن منصرف شدم.
    بيرنگ در پايان در پاسخ به اين سئوال که توليد اين فيلم ها براي هميشه متوقف شده يا نه، گفت: در حال حاضر همه تمرکزم معطوف به برنامه "باز هم زندگي" است، اما قصد دارم با پايان توليد آن، يکي از اين دو فيلم را به مرحله توليد برسانم. چرا که علاقه زيادي به ساخت آنها دارم و برايم هم فرق نمي کند کداميک از اين دو را ابتدا بسازم. شرايط هر کدام که مهيا شود ابتدا آن را خواهم ساخت.
    آخرين اثر سينمايي بيژن بيرنگ "سيندرلا" نام داشت که آن را به اتفاق مسعود رسام کارگرداني کرده بود و زنده ياد پوپک گلدره و رامبد جوان بازيگران اصلي فيلم بودند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com