1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 581  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138601260110  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۰۵:۰۴
    ۱۳۸۶/۰۱/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

محمد خزايي:

با موج مثبت «اخراجي ها» اميدواريم اين فيلم هم مورد استقبال قرار بگيرد

«پيك نيك در ميدان جنگ» پس از گذشت دو سال كه از پايان ساختش مي گذرد، سرانجام روي پرده مي رود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «پيك نيك در ميدان جنگ» به كارگرداني سيدرحيم حسيني، فيلمي جنگي است كه از مضموني طنز برخوردار است. اين فيلم در سال 83 توليد شده و در بيست و سومين جشنواره فيلم فجر و دهمين دوره از جشنواره سينماي دفاع مقدس نيز به نمايش درآمد، اما صدور پروانه نمايش اين فيلم تا سال 86 به تعويق افتاد و سرانجام قرار شده «پيك نيك در ميدان جنگ» بعد از «اخراجي ها» روانه اكران عمومي شود. جوزان فيلم پخش اين فيلم را برعهده دارد و در تلاش است قرارداد گروه سينمايي خود را ظرف روزهاي آينده قطعي كند.
    «پيك نيك در ميدان جنگ» روايتگر داستان اهالي يكي از روستاهاي غربي كشور است كه هر يك بنابر نيل به اهداف شخصي، عازم جبهه مي شوند و... علي صادقي، قاسم زارع، علي اوسيوند، عزت اله رمضاني فر، هادي محقق، قادر اسدي و... فهرست بازيگران اين فيلم را تشكيل مي دهند.
    محمد خزايي تهيه كننده اين فيلم در اين باره گفت: «پيك نيك در ميدان جنگ» جزو كمدي هاي جنگي است كه قبل از «اخراجي ها» ساخته شده. استقبال مخاطبان از سينماي جنگ و فيلم «اخراجي ها» نشان مي دهد مردم اين نوع سينماي جنگ را دوست دارند و اگر فيلم، مطابق با سليقه مخاطب ساخته شود مورد استقبال قرار مي گيرد.
    او در ادامه گفت: «پيك نيك در ميدان جنگ» به نوعي شوخي با سينماي جنگ است. اميدواريم با موجي كه «اخراجي ها» ميان مردم به راه انداخته، اين فيلم هم مورد استقبال قرار بگيرد. تجربه نشان داده همه فيلمهاي كمدي جنگي كه تاكنون ساخته شده مورد توجه مردم قرار گرفته است.
    خزايي در پايان گفت: اميدوارم اين ژانر از سينما با حمايت مسئولان و متوليان سينماي جنگ و دفاع مقدس رونق بيشتري بگيرد و آثار بهتري در جهت پويايي و شكوفايي سينماي جنگ توليد شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com