1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 483  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138601180225  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۲:۰۷
    ۱۳۸۶/۰۱/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

خريد «به آهستگي»، «بانوي ارديبهشت» و«گوشواره» براي پخش از تلويزيون

مدير اداره كل تامين برنامه خارجي صداوسيما: فيلمي كه مي‌خريم حتماً پخش مي‌شود

مديركل اداره تامين برنامه‌ي خارجي صدا و سيما از خريد فيلم‌هاي «بانوي ارديبهشت» به كارگرداني رخشان بني‌اعتماد و «به آهستگي» به كارگرداني مازيار ميري براي پخش از سيما خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، علي‌اصغر غلامرضايي هم‌چنين از پخش تلويزيوني فيلم سينمايي «گوشواره» به كارگرداني وحيد موسائيان پس از اكران در سينماها خبر داد.
    وي به اين پرسش كه آيا تاكنون فيلم‌هايي از سينماي ايران خريداري شده كه به علت عدم همخواني با مميزي‌هاي تلويزيون امكان پخش نيافته‌اند، پاسخ منفي داد و افزود: هر فيلم كه توسط اداره كل تامين برنامه سازمان صدا و سيما خريداري مي‌شود، حتما پخش خواهد شد و تاكنون فيلمي نخريديم كه از شبكه‌ها پخش نشود.
    غلامرضايي درباره‌ نحوه‌ انتخاب و خريد توليدات ايراني و خارجي از سوي اداره كل تامين برنامه صدا و سيما، اظهار كرد: هر فيلمي كه از سوي شبكه‌ها براي پخش تقاضا شده است در شوراي تامين برنامه و با حضور مديران تامين برنامه كل شبكه‌ها ديده مي‌شود و پس از تاييد، خريداري و به پخش شبكه تحويل داده مي‌شود. پس از آن، زمان پخش فيلم، به تصميم شبكه و كنداكتور آن بستگي دارد.
    مدير اداره كل تامين برنامه خارجي صدا و سيما، درباره كاهش حجم فيلم هاي آمريكايي در نوروز 86، خاطرنشان كرد: فضاي عمومي جامعه و نزديك تر شدن به مديوم تلويزيون يكي از دلايل كاهش تعداد فيلم هاي آمريكايي در اوايل سال 86 بود.
    ضمن اين كه در انتخاب فيلم‌هاي نوروزي سعي كرديم تنوع در پخش آثار را نيز در دستور كار قرار دهيم.
    وي ادامه داد: در نوروز 86 شبكه دو سيما تنها يك فيلم آمريكايي با نام «دشت باز» را پخش كرد، اما ساير فيلم‌هايي كه انتخاب شده بودند نيز در زمره‌ي آثار موفق در جشنواره‌هاي جهاني محسوب مي‌شدند.
    شبكه سه سيما نيز در اين ايام به سمت فيلم‌هاي اكشن و علمي - تخيلي تمايل داشت و شبكه‌هاي اول و تهران بيش از ساير شبكه‌ها فيلم‌هاي آمريكايي پخش كردند.
    علي اصغر غلامرضايي، در پاسخ به پرسشي درباره‌ پخش فيلم‌هاي مورد تقاضاي يك شبكه از شبكه‌اي ديگر كه بعضا اتفاق مي‌افتد، متذكر شد: فيلمي كه تقاضاي يك شبكه است، خريداري و به همان شبكه هم تحويل داده مي‌شود و در صورتي كه چند شبكه متقاضي پخش يك فيلم باشند، در نهايت آثار به يك شبكه‌ داده مي‌شود.
    مدير اداره كل تامين برنامه سازمان صدا و سيما در پايان تصريح كرد: ‌اداره كل تامين برنامه سازمان صدا و سيما با تهيه كننده‌ها طرف نيست. بلكه مدير تامين برنامه هر شبكه است كه بايد تقاضاي شبكه را براي ما بنويسد و ما موظفيم اين تقاضا را بررسي كنيم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com