1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 357  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138601180203  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۰۷:۲۲
    ۱۳۸۶/۰۱/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

رفيعي به دنبال ساخت فيلم ديگري است

دکتر علي رفيعي پس از گذشت حدود دو سال از ساخت نخستين اثر سينمايي، درصدد کارگرداني دومين فيلم بلند خود است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، رفيعي پس از سال ها فعاليت در زمينه تئاتر نخستين ساخته سينمايي اش را اواخر سال 83 با نام اوليه «بهار خزر» به تهيه کنندگي محمدرضا تخت کشيان جلو دوربين برد. چند ماه بعد، يعني اوايل تابستان 84 اين فيلم با عنوان "ماهي ها عاشق مي شوند" روي پرده رفت و با استقبال خوب مخاطبين مواجه شد. منتقدان و نويسندگان سينمايي نيز با آنکه فيلم را يک اثر سرگرم کننده معرفي کردند، اما به عنوان نخستين ساخته يک تئاتري آن را به نسبت خوب ارزيابي نمودند.
    در همين زمان زمزمه هايي در مورد ساخت دومين فيلم اين کارگردان با همان تهيه کننده شنيده شد. فيلمنامه "پستچي نامه هاي عاشقانه را مي خواند" که از مضموني اجتماعي برخوردار بود، روايتگر داستان شخصي است که در پي يافتن هويت خود و پدرش است و چون پدرش چند سال قبل فوت کرده، او به سفري مي رود تا هويتش را بازشناسد. اما با گذشت چند ماه از اين اتفاق و اتمام اکران نخستين ساخته اين کارگردان، خبري از توليد فيلم دوم به ميان نمي آيد.
    رفيعي در ادامه فعاليت هاي سينمايي خود اقدام به نگارش فيلمنامه هاي ديگري کرد. فيلم "راز" به تهيه کنندگي محمدرضا تختکشيان 30 دي ماه 85 مجوز ساخت دريافت مي کند و صحبت از کليد خوردن فيلم در همان زمان مطرح مي شود. چون اين قصه که در ژانر اجتماعي قرار دارد، در فصل زمستان اتفاق مي افتد و به همين خاطر بايد در بهمن جلوي دوربين مي رفت. اما اين اثر ساخته نشد.
    اواخر بهمن سال گذشته، اين کارگردان در گفتگو با مهر راجع به بازگشت دوباره به صحنه تئاتر خبر داده بود. البته وي تاکيد داشت که اين اتفاق پس از ساخت دومين فيلم وي روي خواهد داد. رفيعي در حال حاضر تلاش مي کند تا در فصل بهار فيلمنامه ديگري را جلو دوربين ببرد که به گفته خودش با نخستين ساخته اش بسيار متفاوت است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com